مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ آخرین مهلت شرکت در دومین پویش «ایران سرسبز ایران قوی»

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که 12 اردیبهشت 1402 آخرین مهلت شرکت در دومین پویش «ایران سرسبز ایران قوی» است.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲؛ آخرین مهلت شرکت در دومین پویش «ایران سرسبز ایران قوی»

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ عباس مهاجر با اشاره به راه‌اندازی دومین پویش ایران سرسبز؛ ایران قوی اظهار کرد: اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضای پرورشی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران و تشکل‌های دانش‌آموزی، دومین پویش ایران سرسبز «ایران قوی» را برگزار می‌کند.

وی با اشاره به موضوع این جشنواره با عنوان «به یاد هر شهید هزار نهال خواهیم کاشت»، افزود: اهداف برگزاری این جشنواره آشنایی دانش‌آموزان با درختان بومی منطقه و احساس مسئولیت برای نگهداری از آن‌ها، ترویج فرهنگ درختکاری در بین دانش‌آموزان، آشنایی با حقوق شهروندی و افزایش سرانه فضای سبز در شهر و روستا، بهره‌گیری از فضای سبز و افزایش روحیه نشاط و شادمانی و از بین رفتن آثار سوء کم‌بارشی در کشور است.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی ادامه داد: دانش‌آموزان تمامی مقاطع تحصیلی می‌توانند در این پویش، شرکت موثر داشته باشند و آثار خود را در قالب نقاشی، تصویرسازی و اینفوگرافی، داستان کوتاه و طرح ابتکاری اجرایی، فیلم کوتاه، ویدئوکست و پادکست تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ارسال کنند.

به گفته مهاجر، جوایز دومین پویش ایران سرسبز؛ ایران قوی برای 3 دوره تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم به صورت جداگانه و در ۸ رشته و برای هر رشته به نفرات برگزیده اول تا پنجم اهدا خواهد شد. نفر اول: ۵۰۰ هزار تومان؛ نفر دوم: ۴۰۰ هزار تومان؛ نفر سوم : ۳۰۰ هزار تومان؛ نفر جهارم: ۲۰۰ هزار تومان؛ نفر پنجم: ۱۵۰ هزار تومان.

گفتنی است دانش‌آموزان باید جهت شرکت در این پویش، آثار خود را با درج مشخصات به آدرس‌های زیر ارسال کنند:

نقاشی، تصویرسازی، اینفوگرافی
@Derakhtkari_n

داستان کوتاه، فیلم کوتاه ،طرح ابتکاری و اجرایی
@Derakhtkari_d

ویدیوکست،پادکست
@Derakhtkari_f

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار