سینما سیمرغ در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری ناحیه ۷ میزبان هنرمندان شد

مشهد(پانا) - سینما سیمرغ در سومین روز اجرای بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری ناحیه هفت، میزبان هنرمندان مقطع ابتدایی شد. هنرمندانی از جنس دانش‌آموز، هنرمندان کوچکی که واقعیت جمله خواستن، توانستن است را به همه نشان دادند.

کد مطلب: ۱۳۵۴۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
سینما سیمرغ در چهل و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری ناحیه ۷ میزبان هنرمندان شد

این جشنواره با نام و یاد "شهید ربانی" در سینما سیمرغ و کانون سراج برگزار شد. دانش آموزان دوره ابتدایی در این جشنواره هنر خود را به نمایش گذاشتند. این آینده سازان هنر در رشته‌هایی مثل نمایشنامه خوانی، نقالی، سرودهای محلی، هم آوایی و انواع هنرهای تجسمی و دستی شرکت کردند.

حجت خسروی، معاون پرورشی و تربیت بدنی درباره ی این جشنواره گفت : از نظر من ذیل این عکس ها باید بنویسیم بدون شرح، چون تمام آن تفسیری که باید بشه در جریان حضور بچه ها قابل مشاهده است و بحمدلله شور و هیجانی فوق العاده در دانش آموزان وجود دارد. دانش آموزان به اینجا می آیند، عرصه توانمندی خودشان را به دیگران نشان می دهند، دیده می‌شوند، داوری می‌شوند و برترین ها انتخاب می‌شوند. این کار بسیار خوبی برای رقابت، برای کار اجتماعی و برای کار جمعی است. از همراهی تمام همکارانی که در این طرح بسیار خوب تلاش کردند، تشکر می کنم.

خسروی در حاشیه این جشنواره به عملکرد معاونین پرورشی مدارس اشاره کرد و گفت : الحمدالله همکاران ما در مدارس، بسیار خوب به رشد هنر در دانش آموزان کمک می کنند ولی صحبت من این است که در حوزه پرورشی, ما لحظه‌ای فراغت نداریم و واقعا اگر بخواهیم کاری بکنیم هرلحظه برنامه ای هست و هر لحظه استعدادی که خودش را نشان می‌دهد و ما وظیفه داریم به آن مسیر بدهیم و انشالله به سمت رشد و تعالی آن را هدایت کنیم.

زارع، کارشناس مسئول فرهنگی و هنری ناحیه هفت مشهد مقدس در رابطه سومین روز برگزاری جشنواره گفت :امروز مسابقات در مقطع ابتدایی دختران برگزار شد. دختران ابتدایی خیلی با ذوق بیشتر و با انگیزه بیشتر به اینجا آمدند و ما هم وقتی اجرای آنها را نگاه کردیم ، لذت بردیم. در قسمت هم آوایی و سرود محلی و تلفیقی امسال اتفاق قشنگی افتاد. مدارس ویژه تر و حرفه ای در این بخش حضور پیدا کرده بودند. همین طور در رشته نقالی و نمایشنامه خوانی در مقطع ابتدایی ،دانش آموزان ، فوق العاده هنرمندانه ظاهر شده و اتفاقات زیبایی رقم خورد.

دانش آموز خبرنگار: مهرنوش هدایتی مقدم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار