با همت موسسه حس خوب زندگی:

جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان در قم برگزار شد

قم(پانا)- جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با همت موسسه حس خوب زندگی و همکاری اداره کل ورزش و نوجوانان استان قم در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۹۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جشن بزرگ میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان در قم برگزار شد

در ابتدای مراسم ابراهیم سانی خانی مدیر اداره کل پرورش و جوانان قم ضمن خوشامدگویی و تبریک روز جوان اظهار کرد: حضرت علی اکبر(ع) شجاعانه از امام عصر خودشان دفاع کردند و چه بسا جوانان غیور دیگری که با صلابت اجازه تعرض به مرزهای سرزمینشان را ندادند.
وی ادامه داد: امیدواریم نوجوانان ما با تاسی به حضرت علی اکبر(ع) افتخارات مهمی برای کشور و شهرشان بیافرینند و در رشته های مختلف علمی و ورزشی پیشرفت داشته باشند.
سانی خانی همچنین به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص وام های ازدواج و اشتغال پرداخت ‌و گفت: بیش از هزار وام اشتغال به ارزش صد میلیون تومان و یازده هزار و پانصد وام ضروری ازدواج توزیع و تقدیم جوانان شده است.
در ادامه مراسم مهران رجبی بازیگر و مجری شبکه های تلویزیونی به خاطرات طنز خود از اجرای برنامه ها پرداخت و با طنز پنداری مسائل مختلف جامعه جمع صمیمی خانواده ها را گرم کرد.
این مراسم با اجرای کمدی ابراهیم شفیعی بازیگر و دوبلور برنامه های تلویزیونی و برپایی مسابقه و اهدای جوایز به یازده جوان منتخب در عرصه های علمی اخلاقی و اجتماعی دنبال شد.
اجرای سرود ساقی کوثر در مدح و منقبت امام علی(ع) و مدیحه سرایی سید رضا تحویلدار همراه با اشعار آئینی امیر حسین آکار از دیگر برنامه های مراسم بود.
در این مراسم مشاور استاندار قم، دبیر موسسه حس خوب زندگی و مسئولانی از آموزش و پرورش قم و دیگر دستگاه ها حضور داشتند.
دانش آموزخبرنگار: زهرا قربانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار