همزمان با نیمه شعبان صورت گرفت؛

ارائه خدمات ۱۱ واحد درمانی هلال‌احمر در قم و جمکران

تهران (پانا) - مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم با اشاره به اجرای طرح منتظران ظهور در این استان گفت ۵ واحد درمانی موقت و سیار هلال‌احمر در قم و جمکران و در مسیر حرکت زائران برپا شده و در ۶ اتوبوس آمبولانس نیز در این مسیرها، خدمات درمانی لازم به زائران در حال ارائه است.

کد مطلب: ۱۳۵۴۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات ۱۱ واحد درمانی هلال‌احمر در قم و جمکران

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، محمدرضا بهرامی‌ با اعلام این خبر گفت: دو مرکز درمانی در حرم حضرت معصومه (س)، دو واحد در مسجد جمکران و نیز یک واحد سریع‌ الاستقرار درمانی (درمانگاه صحرایی) با حضور پزشکان عمومی و متخصص و شش اتوبوس آمبولانس در مسیر قم به جمکران در حال خدمت‌رسانی به مراجعان هستند و در مجموع در اغلب ساعات سه شنبه (۱۶ اسفندماه) تخت‌های بستری موقت و پرستاری این واحدها تا ۹۰ درصد به طور مداوم اشغال بوده است.

بهرامی‌ افزود: مرکز سریع الاستقرار هلال احمر در مسیر قم به جمکران و در کنار میدان آل یاسین برپاست که در آن مراجعان پس از تریاژ به پزشکان عمومی و متخصص معرفی می‌شوند و در این مرکز خدمات پرستاری، مامایی، بستری موقت و همچنین ارائه دارو به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

وی توضیح داد: در مجموع ظرفیت تخت همه واحدهای درمانی مستقر به ۱۰۶ تخت می‌رسد که همه تخت‌ها در اغلب ساعات گذشته اشغال بوده‌اند.

مدیرعامل هلال احمر استلن قم گفت: بیشترین شکایت مراجعان از علائم آنفلوانزا یا سرماخوردگی بوده البته تعداد قابل توجه نیز دارای میزان فشارخون غیر نرمال بوده‌اند.

بهرامی همچنین اظهارکرد: ۲۰ درصد از مراجعان از اتباع کشورهای پاکستان، هند، افغانستان و یا کشورهای عربی همسایه بوده‌اند.

راهپیمایی دوستداران اهل بیت در شب میلاد امام زمان (عج) با حضور گسترده منتظران ظهور در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار