فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد قرچک:

هدف اصلی دشمنان که نظاره‌گر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند، جلوگیری از پیشرفت است

قرچک(پانا) - فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک، هدف اصلی دشمنان را جلوگیری از پیشرفت ایران دانست که لحظه به لحظه نظاره‌گر قدرت ایران هستند.

کد مطلب: ۱۳۵۴۳۶۴
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی دشمنان که نظاره‌گر قدرت جمهوری اسلامی ایران هستند، جلوگیری از پیشرفت است

سرهنگ صمد سلطانی، فرمانده سپاه ناحیه ۱۵ خرداد شهرستان قرچک در آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه فرزندان انقلاب بیان کرد: ۴۴ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد، اما امروز دانش‌آموزانی حضور دارند که حتی در زمان انقلاب نیز حضور نداشتند، که با تلاش، پشتکار و حمایت معلمین و مدیران به خصوص خانواده‌های خود در این مکتب اسلامی حاضر شدند و با خلق‌ کردن روزنامه‌ دیواری‌های متفاوت صدای خود را به همگان رساندند؛ که این یعنی انقلاب هنوز جاری است و پابرجا خواهد ماند.

صمد سلطانی در خصوص حاشیه‌های پراکنده شده از مسمومیت دانش‌آموزان اظهار کرد: با توجه به مسمومیت‌های اتفاق افتاده در مدارس این ذهنیت در دانش‌آموزان به وجود آمده است، که می‌تواند باعث ضربه به تحصیل آنها بشود؛ اما در روز‌های گذشته شاهد این موضوع بودیم که وزارت کشور بیانیه‌های جدی در این خصوص صادر کرده و موضوع در دست پیگیری است.

وی در ادامه افزود: هدف اصلی دشمنان که نظاره‌گر پیشرفت لحظه‌ به‌ لحظه جمهوری اسلامی ایران هستند جلوگیری از پیشرفت است؛ آنها قصد دارند با تعطیلی کانون های علمی باعث جلوگیری از پیشرفت شوند.

سلطانی در ادامه از پیشرفت‌های علم پزشکی در ایران بعد از انقلاب اسلامی بیان کرد: در صحت پزشکی دست‌‌آوردها و افتخارات بسیاری در سطوح جهانی به دست آورده‌ایم همچنین این مسئله باعث شده است که بیماران از خارج از کشور به ایران سفر کنند تا بتوانند عمل های دقیق و با کیفیت مغز و درمان بیماری‌های صعب‌العلاج را در ایران انجام بدهند.

سرهنگ سلطانی با اشاره به سخن رهبری در خصوص نقطه اوج پیشرفت در ۵۰ سال آینده ابراز کرد: رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به این سخن نشان داده‌اند که فرزندان ایرانی قدرت این را دارند که بر فتنه های دشمنان غلبه کنند و به بهترین سکوی علمی دست پیدا کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به دنبال جامعه‌سازی درست است به این دلیل که دین‌اسلام تنها دینی است که قبل و بعد از خلقت برای ابعاد مختلفی از زندگی بشر برنامه داشته است و این اثبات‌گر این موضوع است که دین اسلام به دنبال جهان‌سازی درست است.

دانش‌آموز خبرنگار: پریا فعله‌گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار