مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال سازمان دانش‌آموزی قشم برگزار شد

هرمزگان (پانا) - با حضور مسئولین جزیره قشم و در آستانه سال نو، در مراسمی از دانش‌آموزان فعال سازمان دانش‌آموزی این جزیره تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۳۵۴۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
مراسم تجلیل از دانش‌آموزان فعال سازمان دانش‌آموزی قشم برگزار شد

در آستانه سال نو مراسم تجلیل از دانش آموزان فعال سازمان دانش آموزی، با حضور حجت الاسلام حاجبی امام جمعه قشم، حسین رنجبر، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قشم، عنایت پورسالاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قشم، امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، خدمتیان، مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان قشم و دیگر مسئولین شهرستان قشم برگزار شد.

حسین رنجبر، سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به نقش موثر دانش آموزان در جامعه اظهار کرد: بسیار خوشحالیم که دانش آموزانی تلاشگر و فعال داریم و امیدواریم دانش آموزان برای خودکفایی کشور در همه عرصه‌ها تلاش کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان خبرنگار پانا امروز سرمایه های بسیار خوبی هستند و با اندیشه متعالی، افرادی ارزشمند برای کشور هستند تا در آینده ایران اسلامی نقش موثری داشته باشند و توان خود را در عرصه های مختلفی نشان دهند.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان قشم ابراز کرد: تجلیل از دانش آموزانی که همواره تلاش می کنند تا برای کشور افتخارآفرینی کنند ارزشمند و ماندگار است که امیدواریم همه، با نگاهی عمیق آینده‌سازان جامعه اسلامی را قدر بدانند و برای پیشرفت آنان مشارکتی سازنده داشته باشند.

رنجبر در پایان از زحمات مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان قشم، دانش آموزان پیشتاز و خبرنگاران پانای شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

در انتهای مراسم از برگزیدگان پویش های سازمان دانش آموزی شهرستان قشم،پیشتازان فعال و خبرنگاران پانا تجلیل به عمل آمد و امام جمعه شهرستان قشم از زحمات معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان قشم تقدیر کرد.

دانش آموز خبرنگار: ریحانه خدمتیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار