مدارس دخترانه به دلیل حساسیت ،بیشتر مورد هدف قرار گرفته

نیشابور (پانا) - ریاست دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت،جنگ های امروز با گذشته تفاوت پیدا کرده و در واقع امروز با جنگ ندیده ها روبرو هستیم،دانش آموزان از بطری های آب شخصی استفاده کنند، ماسک بزنند و حتی الامکان از بوفه های مدارس خرید نکنند.

کد مطلب: ۱۳۵۳۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس دخترانه به دلیل حساسیت ،بیشتر مورد هدف قرار گرفته

مجید درودی ،ریاست دانشکده علوم پزشکی نیشابور با گرامی داشت اعیاد شعبانیه، گفت: همواره هجمه ها و ترفندهای دشمن به سمت آموزش و پرورش و آموزش عالی بوده و به نظر بنده این اتفاقات در ادامه ترفندهای اخیر دشمن می باشد.

درودی افزود: متاسفانه مدارس دخترانه به دلیل حساسیت بیشتر مورد هدف قرار گرفته و سرایداران می توانند در این پیشگیری کمک به سزایی داشته باشند.

وی ادامه داد: جنگ های امروز با گذشته تفاوت پیدا کرده و در واقع امروز با جنگ ندیده ها روبرو هستیم.

ما باید به عنوان دو نهاد متولی که با بیشترین حجم مردمان شهر روبرو هستیم، آمادگی لازم را داشته باشیم و به صورت شبانه روزی کنترل های لازم را انجام دهیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی نیشابور خاطر نشان کرد: دانش آموزان از بطری های آب شخصی استفاده کنند، ماسک بزنند و حتی الامکان از بوفه های مدارس خرید نکنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: متاسفانه دشمنان از ترکیبات مختلف سمی استفاده می کنند که بازخوردها و آسیب های مختلف را به دنبال دارد و این مساله کار کنترل را دشوارتر می کند.

از ظرفیت هلال احمر، نیروی انتظامی و بسیج باید استفاده شود و اطراف مدارس باید دائما تحت کنترل قرار گیرد.

حراست از منافذ، ورودی ها، خروجی ها، شلوغی های احتمالی خارج از مدرسه، مغازه های بیرون آموزشگاه، آگاه سازی والدین و استفاده از ظروف شخصی می تواند در این پیشگیری کمک به سزایی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار