در گفت‌وگو با پانا:

علیرضا محمد: پرسپولیس بازی ۶ امتیازی را از تراکتور برد

حرکت خِمِس برای فوتبال ایران کلاس آموزشی بود/ یحیی باید زودتر تعویض می‌کرد/ مثل بازی حذفی باشیم، سپاهان را می‌بریم

پیشکسوت پرسپولیس معتقد است سرخپوشان پایتخت بازی ۶ امتیازی را از تراکتور برده‌اند که در هفته‌های پایانی تأثیرش را نشان خواهد داد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا محمد: پرسپولیس بازی ۶ امتیازی را از تراکتور برد

علیرضا محمد در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی دشوار و ثانیه‌های پایانی پرسپولیس مقابل تراکتور گفت:«بازی دشواری بود. همیشه بازی در تبریز برای پرسپولیس سخت و نفس‌گیر است. مصدومیت‌های قبل از شروع بازی روی دو تیم تاثیر گذاشته بود. واقعا تراکتور تیم قدرتمند و قلدری بود. خمس تیم خیلی منظم و ساختارمندی درست کرده است. آنها مقابل پرسپولیس خیلی عالی توپ را می‌چرخاندند. وقتی تیمی بازی ۲ بر صفر باخته، آن هم مقابل پرسپولیس را جبران می‌کند،مشخص است که کار کرده‌اند. پرسپولیس یک بازی ۶ امتیازی را برد که تأثیرش در هفته‌های آخر لیگ خودش را نشان خواهد داد.»
وی افزود: «پرسپولیس یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ را شکست داد. آنها اگر این بازی را می‌بردند، به جمع مدعیان خودشان را می‌رساندند. واقعا در این بازی محمد عمری نشان داد، چه جواهری است. او یک تنه تراکتور را اذیت کرد. وقتی تعویض شد، پرسپولیس در خط جلو از رمق افتاد و فشار تراکتور بیشتر شد. دو نیمه متفاوت شاهد بودیم. تراکتور نیمه دوم خیلی فشار آورد و تیم ما عقب نشست. به راحتی به حریف موقعیت دادیم و نزدیک بود ۳ امتیاز را از دست بدهیم که آخر بازی شانس به یاری ما آمد و توانستیم برد خیلی مهمی بیاوریم.»
پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «وقتی ما عقب نشینی کردیم، تیم تراکتور تغییر روش داد و با دفاع ۳ نفره بازی کرد. در این شرایط ما می‌توانستیم از فضاهایی که بوجود می‌آمد، بهتر استفاده کنیم. البته یحیی باید زودتر تعویض می‌کرد. تیم تحت فشار بود و اگر دیر تعویض نمی‌کردیم، شک نکنید گل‌های بعدی را هم می‌زدیم. اما به حریف اجازه دادیم تا بازی را به تعادل بکشد.»
علیرضا محمد با تمجید از حرکت پاکو خمس گفت: «این مربی از لباس پوشیدنش مشخص است که آدم باشخصیت و مربی باکلاسی است. در این مدت و در ۲۲ هفته گذشته، کمتر بازی‌ای بوده که نیمکت دو تیم آرام بوده باشد. اما این بازی خیلی با آرامش دنبال شد. در یک صحنه یکی از نیمکت نشینان تراکتور قصد داشت به سمت داور بیاید که خمس هولش داد و به سمت نیمکت هدایتش کرد تا درگیری ایجاد و وقت بازی تلف نشود. این حرکتش کلاس آموزشی برای فوتبال ایران بود. امیدوارم بقیه مربیان هم از این حرکت درس بگیرند. فیلم این حرکتش باید در تیراژ برنامه های تلویزیونی بارها و بارها نمایش داده شود.»
وی با انتقاد از پریرا مهاجم جدید پرسپولیس تأکید کرد: «هنوز هم معتقدم بازیکن خوبی است اما خیلی کم تحرک بازی می‌کند. در درگیری‌ها نیست و دوندگی پایینی دارد. او سردرگم و کلافه است و منتظر لقمه می‌گردد تا برایش مهیا کنند. این مهاجم باید تلاشش را بیشتر کند و بیشتر در فضا قرار بگیرد. انتظار می‌رود که بهتر و سرحال‌تر بازی کند.»
پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به بازی حساس هفته آینده سرخپوشان با سپاهان در تهران افزود: «شک نکنید با این روند می‌توانیم یقه سپاهان را بگیریم. باید مثل بازی حذفی با آنها بازی کنیم. آنجا پرفشار، متمرکز، هدفمند و جنگنده بودیم و برنده شدیم. آن بازی را اگر تکرار کنیم بدون شک بازهم برنده‌ایم. البته آنها با آنالیز خود بدون شک با شیوه‌ای جدید می‌آیند. امیدوارم با تمرکز بازی کنیم. اگر ۴ گل به آنها زدیم بخاطر تمرکز بالا بود. آنها می‌آیند تا با وقت تلف کردن و خواباندن بازی اعصاب بازیکنان ما را خراب کنند. جلوی هواداران خودی باید خیلی با تمرکز و با آرامش کار کنیم. شک ندارم این بازی ۳ امتیاز را می‌گیریم و صدرنشین می‌شویم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار