فرماندار شهرستان ساری:

۱۰۳ درصد تعهد اشتغال ساری محقق شد

ساری (پانا) - فرماندار ساری از تحقق ۱۰۳ درصدی تعهد اشتغال طی سال جاری در شهرستان خبر داد و گفت آمار اشتغال راستی آزمایی شده است.

کد مطلب: ۱۳۵۲۵۰۷
لینک کوتاه کپی شد
۱۰۳ درصد تعهد اشتغال ساری محقق شد

محمدعلی نوبخت با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی با همدلی، همراهی و همکاری در جهت توسعه، تعالی و پیشرفت همه جانبه شهرستان ساری گام برمی دارند، افزود: با راستی آزمایی و بازرسی دقیق در ثبت عملکرد ۱۰۳.۸ درصدی انجام تعهد اشتغال در شهرستان ساری از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون نویدبخش یک تحول جدی و عزم همه جانبه دستگاه‌های اجرایی با رویکرد جهادی در عمل به وعده‌ها و حل مسائل است.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه در بند ب تبصره ۱۶ نیز تعهدات اشتغال سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی محقق شده و برخی از دستگاه‌ها مانند کمیته امداد و بهزیستی با عملکرد عالی همراه بوده است، خاطرنشان کرد: اعتبار ابلاغی به کمیته امداد شهرستان ساری ۱۵۸ میلیارد تومان بوده است و همین مقدار اعتبار نیز در قالب ۱۷۴۰ پرونده در شهرستان تخصیص نهایی یافته است.

نوبخت در پایان ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد بانک‌ها در پرداخت به موقع تسهیلات اشتغالزایی افزود: امیدواریم با تسهیل و کمک به گسترش فرصت‌های شغلی و بهبود کیفیت سرمایه انسانی با مهارت آموزی و ایجاد رونق اشتغال پایدار به سمت تغییر، تحول و امیدآفرینی در جامعه و به نفع مردم حرکت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار