رونمایی از طرح‌ها و برنامه های تحولی حوزه پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

مشهد(پانا)_ همزمان با گرامیداشت هفته امور تربیتی از طرح ها و برنامه‌های تحولی حوزه پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۵۲۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از طرح‌ها و برنامه های تحولی حوزه پرورشی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی

همزمان با گرامیداشت هفته امور تربیتی گردهمایی دو روزه با حضور ۳۵۰ نفر از معاونین ،کارشناسان پرورشی و فعالان عرصه تربیتی استان خراسان رضوی در مشهد مقدس آغاز شد.

در این گردهمایی دو روزه ضمن تقدیر از فعالان عرصه تربیتی از طرح ها و برنامه های تحولی حوزه پرورشی و فرهنگی استان و همچنین از تولیدات پژوهشی حوزه پرورشی از جمله اطلس فضاهای پرورشی شامل مراکز مشاوره، کانون های تربیتی و دارالقرآن ها،اسناد و برنامه های تحولی حوزه پرورشی استان خراسان رضوی رونمایی شد.

سید امیر شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه افتتاحیه این گردهمایی ضمن تشکر از حضور موثر فعالان عرصه تربیتی گفت:باید به فعالیت های مناسب دانش آموزی اهمیت داد زیرا اگر از سنین نوجوانی روی تربیت دانش آموزان کار شود قطعا می توانند در آینده حداقل از حقوق خود دفاع کنند.

محمد حسین پورثانی معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش خراسان رضوی نیز ضمن تشکر از فعالان عرصه تربیتی گفت: دانش آموزان متاسفانه از فضای حقیقی بسیار دور شدند و باید با سیاست گذاری های درست و طرح هایی مفید دانش آموزان را از فضاهای مخرب مجازی دور و به فضاهای حقیقی نزدیک کرد.

دانش آموز خبرنگار :احد غایتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار