بازدید معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری از غرفه مشاوره و آسیب‌های اجتماعی

پاکدشت (پانا) - به مناسبت هفته امور تربیتی، همایشی در کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت برگزار شد و حوزه‌های مختلف توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

کد مطلب: ۱۳۵۲۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری از غرفه مشاوره و آسیب‌های اجتماعی

به مناسبت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی، همایشی تحت عنوان تقدیر و تجلیل از معاونان و مربیان پرورشی، مشاوران فعال و فعالان حوزه پرورشی به همت محمد حسنی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش، در کانون شهدای پاکدشت برگزار شد.

در این همایش، واحدهای مختلف پرورشی، نمایشگاهی از فعالیت‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

کارشناسی مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی نیز غرفه‌ای از فعالیت‌های خود و همچنین دست‌سازه‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف از جمله اعتیاد، نوجوان سالم، معرفی رشته‌های تحصیلی، معرفی مشاغل و ..‌ را در معرض دید مدعوین قرار داد.

محمدجواد آخوندی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری پاکدشت، از این غرفه دیدن کرد و ضمن خدا قوت به همکاران این حوزه، از تلاش‌های وسیع، کوشش‌های دقیق و حس مسئولیت‌پذیری مشاوران و روانشناسان قدردانی کرد و گفت: پر واضح است نگاه عمیق، اعتقادی و باور جدی مشاوران و روانشناسان به دانش تخصصی و دانایی و همراهی و همدلی با دانش‌آموزان، تنها مسیری بوده است که موجب سرعت در روند رشد و پیشرفت علمی شده است.

خبرنگار عباس رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار