در گفت‌وگو با پانا:

بهمن طهماسبی: سرمربیگری تیم ملی برای نکونام شمشیر دولبه است

نمی‌دانم تیم ملی برای نکونام زود است یا دیر/ استقلال نباید به راحتی امتیاز از دست بدهد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است خود فدراسیونی‌ها هم مشخص نیست دنبال چه مربی و چه سبک فوتبالی هستند و سردرگمی باعث شده زمان از دست برود.

کد مطلب: ۱۳۵۲۱۸۹
لینک کوتاه کپی شد
بهمن طهماسبی: سرمربیگری تیم ملی برای نکونام شمشیر دولبه است

بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به توقف استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: «استقلال در هفته‌های اخیر روند خیلی خوبی داشت و توانسته بود خود را به مدعیان برساند. در مقابل نساجی هم عملکرد درخشانی داشت و موقعیت‌های خیلی زیادی بدست آورد. اما نکته این بود که نتوانست از این همه موقعیت بهره ببرد و پیروز شود. در بازی‌ای که هیچ موقعیتی به حریف نداد، متاسفانه بازی به تساوی کشیده شد.»

وی افزود: «با توجه به اینکه رقابت در صدر جدول فشرده و امتیازها به هم نزدیک است، نباید استقلال به راحتی امتیاز از دست بدهد. این ۲ امتیاز را ساده از دست دادیم. اما فرصت جبران وجود دارد و می‌توانیم خودمان را به صدر برسانیم. البته هر ۳ تیم مدعی با همدیگر بازی دارند و در تقابل رو در رو خیلی از امتیازات رد و بدل می‌شود. بازی‌های سخت تیم‌ها مانده است و هنوز چیزی مشخص نیست.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «کیفیت لیگ با حضور تماشاگر خیلی بهتر شده است. بالاخره انگیزه و شور و هیجان در بازیکنان زنده شده است. جدول لیگ را که نگاه می‌کنیم، تیم‌ها ۳ دسته شده‌اند. یکی دو تیم در منطقه سقوط هستند. ۴، ۵ تیم برای قهرمانی می‌جنگند و بقیه تیم‌ها هم در میانه جدول نه در منطقه‌ خطرند و نه فرصت قهرمان شدن دارند. شرایط افت و خیز برای تیم‌های بالا نشین است. گل گهر و تراکتور خیلی خوب خودشان را به مدعیان رسانده‌اند. البته در بین مدعیان، پرسپولیس رقبای آسان‌تری نسبت به بقیه دارد و با مدعیان هم در خانه بازی می‌کند.»

بهمن طهماسبی درخصوص لیست اعلام شده برای سرمربیگری تیم ملی گفت: «نمی‌دانم واقعا این لیست از طرف چه کسی اعلام شده و اصلا چه شخصی و با چه معیاری آن را تهیه کرده است. خیلی‌ها که انصراف داده‌اند و مشخص نشده، نکونام چکار می‌کند. شاید برای جواد سرمربیگری تیم ملی چالش برانگیز باشد. او بالاخره سالیان سال بازیکن تیم ملی بوده و تجربه گران‌بهایی دارد. البته که هدایت تیم ملی هم تجربه زیادی می‌خواهد. حالا نمی‌دانم واقعا برای جواد سرمربیگری تیم ملی زود است یا دیر اما با توجه به شرایط، او توانایی‌های خوبی دارد. تیم ملی برای او شمشیر دولبه است. اگر موفق نشود آینده‌ مربیگری‌اش به خطر می‌افتد.»

وی تاکید کرد: «چیزی که من از آن تعجب کردم، این بود که وقتی لیست را می‌بینیم، هر کدام از مربیان مدنظر، سبک خاصی دارند. این نشان می‌دهد که خود فدراسیونی‌ها سردرگم و نمی‌دانند اصلا دنبال چه چیزی هستند. اصلا سبک دفاعی می‌خواهند؟ سبک هجومی می‌خواهند. سرمربی تیم ملی باید کسی باشد که مدیریت داشته باشد. فدراسیون باید ابتدا ببیند چه می‌خواهد. مربی‌ای باید انتخاب کنند که هم بتواند شرایط فوتبال ما را بشناسد و هم توانایی تغییرات اساسی را داشته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار