معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین:

یکی از اهداف بزرگ دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان در تراز انقلاب اسلامی است

قزوین(پانا)- حجت الاسلام و المسلمین حسین محمد زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش قزوین گفت همکاری و تعامل حوزه اداری آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان در تربیت معلمان در تراز انقلاب اسلامی و دارای مهارت‌های تربیتی و علمی ضروری است.

کد مطلب: ۱۳۵۲۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
یکی از اهداف بزرگ دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان در تراز انقلاب اسلامی  است

حجت الاسلام و المسلمین حسین محمد زاده معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در دیدار صمیمی با نماینده نهاد رهبری و سرپرست پردیس برادران دانشگاه فرهنگیان استان قزوین همکاری بین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان برای تربیت تمام ساحتی دانشجو معلمان و تجهیز آن ها به مهارت های تربیتی را بیش از پیش ضروری دانست.

محمدزاده در این نشست دو ساعته که با حضور روسای ادارات حوزه پرورشی انجام شد با اشاره به تاکید و حمایت مقام معظم رهبری بر تامین نیروی انسانی آموزش و پرورش از طریق تربیت معلم ها گفت: خروجی های امروز دانشگاه فرهنگیان بعضا با نیازهای آموزش و پرورش به ویژه در حوزه پرورشی و مشاوره فاصله دارد.

وی در ادامه افزود باید در فاصله زمانی تحصیل چهارساله دانشجو معلمان بتوانیم با نشست های مشترک و کارگاههای توانمندسازی و آموزشی و تجربه افزایی از حضور کارشناسان مدیران مربیان و مشاوران توانمند باسابقه برای تقویت مهارتهای علمی، عملی و تربیتی دانشجو معلمان استفاده بهینه ببریم.

حجت‌الاسلام والمسلمین شعبانی نماینده نهاد رهبری و دکتر حکیما سرپرست پردیس برادران نیز ضمن اعلام گزارش فعالیت های تربیتی دانشگاه آمادگی کامل خود را برای برگزاری نشست های بعدی و کارگاههای توانمندسازی دانشجو معلمان اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار