امانی در جمع خبرنگاران مطرح کرد

تغییرات پی در پی مدیریتی در پله‌برقی‌های تهران؛ عامل خرابی

تهران (پانا) - یک عضو شورای شهر تهران گفت یکی از مطالبات جدی مردم در سطح مناطق شهرداری شهر تهران بحث استفاده از پله‌های برقی  است. بخش قابل توجهی از آن‌ها در ابتدا این دوره غیرفعال بود اما حالا خوشبختانه دو سوم آن‌ها فعال است. 

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۷۲
لینک کوتاه کپی شد
تغییرات پی در پی مدیریتی در پله‌برقی‌های تهران؛ عامل خرابی

ناصر امانی، عضو شورای شهر تهران امروز در جمع خبرنگاران درباره خرابی پله‌های برقی سطح شهر گفت: یکی از مطالبات جدی مردم در سطح مناطق شهرداری شهر تهران بحث استفاده از پله‌های برقی است. بخش قابل توجهی از آن‌ها در ابتدا این دوره غیرفعال بود اما حالا خوشبختانه دو سوم آن‌ها فعال است.

او با بیان اینکه حدود 30 درصد از پله برقی‌ها کار کرده و دوباره از کار میفتد، اضافه کرد: همانطور که دیگر عضو شورا نیز امروز اعلام کردند، سنسورهای پله قرقی‌ها فعال نیست. یکی از بزرگ‌ترین دلایل این مشکل نیز مدیریت پله‌های برقی است؛ طی این دوره تاکنون دوباره مدیریت دست به دست شده است.

این عضو شورا اضافه کرد: ابتدا از معاونت خدمات شهری به معاونت حمل و نقل مدیریت آن‌ها منتقل شد و دوباره به معاونت خدمات شهری و سازمان زیباسازی برگشت. ما در بودجه 1402 باتوجه به تناسب این کار با معاونت حمل و نقل مدیریت‌شان را به معاونت حمل و نقل شهرداری سپردیم و برای آن اعتبار هم در نظر گرفتیم. امیدواریم با این دو اقدام، دیگر شاهد چنین وضعی در مدیریت پله برقی‌های کشور نباشیم.

امانی گفت: البته سازمان زیباسازی شهرداری تهران نیز اعلام کرده که؛ به دلیل گرانی و نبود قطعات، بسیاری از پله‌ برقی‌ها دچار اشکال هستند که بنده به عنوان نماینده مردم، از آن‌ها عذرخواهی میکنم و امیدوارم سال آینده این مشکل حل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار