امام جمعه رودهن:

لازمه خدمت‌رسانی به مردم ارتباط موثر با آنان است

رودهن(پانا) - امام‌جمعه رودهن در دیدار با سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرمانداری دماوند، لازمه خدمت‌رسانی به مردم را توسط مسئولین ارتباط موثر و کارآمد مردمی و چاره‌اندیشی مشکلات و دغدغه‌های آنان برشمرد که مسئولین متعهدانه باید پیگیری کرده و اهتمام ورزند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
لازمه خدمت‌رسانی به مردم ارتباط موثر با آنان است

حمید دانش آموز سرپرست معاونت سیاسی انتظامی فرماندار و فاطمه صدیفی سرپرست بنیاد شهید با حضور در دفتر امام جمعه رودهن با حجت الإسلام سیدمحمد حسینی امام جمعه رودهن دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در این دیدار بیان کرد: باید خدمات و اعمال مسئولین به گونه‌ای باشد که مردم از آنها به نیکی یاد کنند، زمینه خدمت‌رسانی به مردم با بیشتر شدن ارتباطات مردمی بدست خواهد آمد.

وی افزود: هر مسئولی که متعهد ، معتقد و دغدغه‌مند بوده در جامعه منشاء اثر‌شده است و کارآمدن بودن او در تمام زمینه‌ها آثار و جلوه‌های خود را برجا گذاشته است.

حسینی در ادامه مطرح کرد: باید همیشه به یاد داشته باشیم که خانوادهٔ شهدا از جان عزیزان‌شان برای آبادانی این کشور گذشتند و با صبر و ایثار در این زمینه پایداری و مقاومت کرده‌اند و بی‌شک ما باید قدردان این‌جانفشانی‌ها و فداکاری‌ها باشیم.

در پایان در این دیدار امام جمعه رودهن خاطرنشان کرد:جایگاه واقعی ایثارگران در جامعه و سعی در تکریم همه جانبه ایشان و رفع کاستی‌های دوره‌های قبل باید انجام‌شود و پیوست امور فرهنگی در راس امور بنیاد شهید از واجبات است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار