نساجی - استقلال برگزار می‌شود

تهران (پانا) - تنش‌های به وجود آمده میان باشگاه نساجی و سازمان لیگ کاهش پیدا کرده است و به طور حتم دیدار نساجی در برابر استقلال ساعت ۱۵ در استادیوم شهید وطنی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۵۱۶۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نساجی - استقلال برگزار می‌شود

باشگاه نساجی پیش از برگزاری این بازی اعلام کرده بود، در صورت عدم مشخص شدن حق و حقوق باشگاه نساجی از درآمد تبلیغات محیطی به تابلوهای تبلیغاتی اجازه ورود به استادیوم را نخواهد داد و این بیم لغو بازی را به وجود آورد. اما سازمان لیگ خطاب به باشگاه نساجی اعلام کرد به زودی به برگزاری مزایده تابلوی‌های تبلیغاتی در این زمینه به همه باشگاه‌ها شفاف توضیح می دهد.

سازمان لیگ فوتبال ایران در بیانیه امروز خود ۹ شرط را به عنوان به عنوان شرایط متقاضی تبلیغات محیطی معرفی کرد که از جمله آنها عدم بدهی به سازمان لیگ است که شاید همین شرط، حضور شرکت‌هایی که پیش‌تر در این عرصه فعال بودند را تحت تاثیر قرار دهد. البته سازمان لیگ پیش از این نیز با شرکتهای بدهکار همکاری داشت و بدهی آنها را با قرارداد جدید تهاتر کرده بود. روش پرداخت مبلغ پیشنهادی برنده مزایده نیز به این شکل خواهد بود: «منتخب مزایده مکلف است ظرف مدت هفت روز پس از اعلام برنده %۳۰ از مبلغ قرارداد را به حساب سازمان واریز و مابقی مبلغ قرارداد را در قالب چک‌های ثبت شده در سامانه صیادی با اقساط برابر ماهیانه، از شهریور ۱۴۰۲ تا فرودین ۱۴۰۳ تحویل خزانه داری سازمان لیگ نماید. سازمان لیگ از امروز اسناد و مدارک متقاضیان را دریافت خواهد کرد و ثبت نام تا روز یازدهم ادامه خواهد داشت. سپس تا بیست اسفند، پیشنهادات مالی به سازمان لیگ ارسال خواهد شد و ساعت ۱۴ همان روز، پاکت‌ها در ساختمان این نهاد باز می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار