سه فیلم از حوزه هنری زنجان در سیزدهمین جشنواره فیلم 100 ثانیه

زنجان(پانا)- سه اثر از فیلمسازان زنجانی در بقش‌های رقابتی و کودک ونوجوان سیزدهمین جشنواره‌ی فیلم 100 ثانیه ای راه یافتند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
سه فیلم از حوزه هنری زنجان در سیزدهمین جشنواره فیلم 100 ثانیه

پویانمایی «در آغوش مادر» به کارگردانی میثم سیفی در بخش‌های رقابتی و کودک و نوجوان، فیلم «کیک تولد» به کارگردانی وحید انصاری در بخش کودک و نوجوان و همچنین فیلم «مساعده» به کارگردانی شبنم طارمی در بخش غیررقابتی و اکران ملی سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه 100‍ ثانیه‌ای حضور خواهند داشت.

با اعلام پایان مهلت ارسال آثار به سیزدهمین جشنواره فیلم 100، در مجموع 4622 اثر در سه بخش ملی، بین‌المللی و مخاطب کودک و نوجوان در دبیرخانه جشنواره ثبت شد.

در بخش ملی این جشنواره از میان 2195 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، 173 اثر در بخش ملی و در سه قالب داستانی، مستند و پویانمایی به جشنواره راه یافته است که از این میان 97 اثر در بخش مسابقه و 76 اثر در بخش غیررقابتی به نمایش درمی‌آیند که اثر پویانمایی «در آغوش مادر» به کارگردانی میثم سیفی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان زنجان نیز در این بخش با دیگر آثار راه یافته به جشنواره به رقابت خواهد پرداخت.

در بخش بین‌الملل نیز از میان 2427 اثر رسیده، 88 اثر به سیزدهمین جشنواره فیلم 100 راه یافتند که از این میان 39 اثر در بخش مسابقه به رقابت می‌پردازند و 49 اثر در بخش خارج از مسابقه به نمایش درخواهند آمد. همچنین، 69 اثر در بخش مخاطب کودک توسط هیات انتخاب به جشنواره فیلم 100 راه یافتند و از این میان 25 اثر به بخش مسابقه و 44 اثر به بخش غیررقابتی مخاطب کودک و نوجوان راه یافتند. که پویانمایی «در آغوش مادر» به کارگردانی میثم سیفی و فیلم داستانی «کیک تولد» به کارگردانی وحید انصاری در این بخش با دیگران آثار راه یافته به جشنواره به رقابت خواهند پرداخت. همچنین؛ فیلم داستانی «مساعده» به کارگردانی شبنم طارمی و تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان زنجان به بخش غیررقابتی و اکران ملی جشنوراه راه یافته است.

گفتنی است حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان با 9 فیلم کوتاه و انیمیشن سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌ 100 حضور داشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار