مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس:

معاونان و مربیان پرورشی، مهمترین واسطه انتقال تربیت اسلامی در مدارس هستند

شهرقدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهر قدس، معاونان و مربیان پرورشی را مهمترین واسطه انتقال تربیت اسلامی در مدارس خواند.

کد مطلب: ۱۳۵۱۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
معاونان و مربیان پرورشی، مهمترین واسطه انتقال تربیت اسلامی در مدارس هستند

وحید محرمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در جلسه هم‌اندیشی گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی در شهرستان قدس، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز ۸ اسفند، روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی گفت: معاونان و مربیان پرورشی مهمترین واسطه انتقال تربیت اسلامی در مدارس هستند و ما همه ظرفیت‌های موجود را برای تجلیل از معاونان و مربیان پرورشی و فعالان عرصه پرورشی را به کار خواهیم گرفت؛ از جمله فضاسازی شهر جهت تبلیغ و تجلیل به مناسبت هفته امور تربیتی و هماهنگی آن با سازمان فرهنگی شهرداری قدس، تدارک همایش و اردوی هفته امور تربیتی در اردوگاه شهید منتظری شهریار برای معاونان و مربیان پرورشی برگزار شود.

وی افزود: در هفته گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت اسلامی معاونان و مربیان پرورشی با نمایندگان و امام جمعه شهرستان قدس دیدار خواهند داشت، همچنین از والدین فعال دانش‌آموزان و منتخبین قرآن ، عترت و نماز، همکارانی که در رابطه با امور تربیتی تولید محتوای الکتروحیدونیکی داشته ‌اند، قدردانی خواهند شد.

محرمی بیان کرد: از دیگر برنامه های هفته گرامیداشت امور تربیتی تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان فعال در حوزه پرورش است.

شایان ذکر است، وحید محرمی مدیر آموزش و پرورش وحیدشهرستان قدس قبل از خطبه‌های نماز جمعه پیش رو در مورد موضوع گرامیداشت هفته امور تربیتی و تربیت در مصلی بزرگ شهرستان قدس سخنرانی خواهند کرد.

خبرنگار: شهناز کریمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار