سازمان دانش‌آموزی استان زنجان برگزار کرد:

اعزام دانش‌آموزان دختر زیارت‌اولی به مشهد مقدس

زنجان(پانا)-رییس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان از اعزام 99 دانش‌آموز دختر به اردوی زیارتی مشهد مقدس با عنوان اردوی زیارت اولی ها خبرداد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اعزام دانش‌آموزان دختر زیارت‌اولی به مشهد مقدس

راویه قاسمی،رییس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان گفت: برگزاری اردوها که سابقه طولانی در آموزش و پرورش دارد یک موقعیت تاثیر گذار برای دانش آموزان است. در این بین سفرهای زیارتی با تلفیق ماهیت اردوی معرفتی و معنوی با هدف اجرای برنامه های تربیتی است که مخاطبان این سفر دانش آموزان و دهه هشتادی ها هستند .

وی افزود: سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی نیز در راستای اشاعه این فرهنگ اردویی اردوی زیارتی ویژه زیارت اولی ها را در قالب یک رویداد ملی برگزار می کند.

رییس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان با بیان این خبر گفت:هدف از اجرای این اردو که به تفکیک دختران و پسران دانش‌آموز در حال برگزاری است،آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ اسلامی،آداب زیارت،آداب صحیح زیستن و آشنایی با جغرافیای کشور در شهر مقدس مشهد است.

وی ادامه داد:سازمان دانش آموزی استان زنجان با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) توانست 99 دانش آموزدختر زیارت اولی را به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام کند.

قاسمی با اشاره به اینکه دانش آموزان منتخب عمدتا از دوره اول متوسطه برگزیده شده اند،افزود:در نظر داریم اردوی زیارتی دانش آموزان پسر را نیز در اردیبهشت ماه 1402 برگزار کنیم که در این راستا از همکاری خیرین نیک اندیش استقبال خواهیم کرد.

و ی از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان که این سازمان را در اجرای اردو یاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار