دبیر جشنواره موسیقی استانی فجر:

آذربایجان‌‌شرقی رتبه نخست اجرای صحنه‌ای و استقبال مخاطبان از جشنواره موسیقی فجر را دارد

تبریز(پانا) - رییس انجمن موسیقی آذربایجان‌شرقی و دبیر جشنواره موسیقی استانی فجر آذربایجان‌شرقی، استان را از حیث اجرای موسیقی‌های صحنه‌ای و نیز میزان استقبال مخاطبان از کارهای اجرا شده دارای رتبه نخست جشنواره سی و هشتم فجر عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
آذربایجان‌‌شرقی رتبه نخست اجرای صحنه‌ای و استقبال مخاطبان از جشنواره موسیقی فجر را دارد

غلامرضا میرزازاده در آئین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی فجر آذربایجان شرقی عنوان کرد: جشنواره موسیقی فجر با سابقه ترین، قدیمی ترین و تخصصی ترین جشنواره موسیقی کشور است که امسال سی و هشتمین دوره برگزاری خود را تجربه کرد و آذربایجان شرقی یکی از استان های پیشتاز در برگزاری استانی این دوره بود.

وی، آذربایجان شرقی را دومین استان به لحاظ تعدد گروه های موسیقی حاضر در جشنواره موسیقی فجر عنوان و تصریح کرد: در دومین جشنواره فجر استانی آذربایجان شرقی ۲۰ گروه موسیقی از ۲۸ بهمن تا سوم اسفند ۱۴۰۱ به اجرای برنامه پرداختند و اجراهای ۱۵ گروه در تبریز و پنج گروه در شهرستان های استان با استقبال بی نظیر مخاطبان و علاقمندان موسیقی همراه بود.

رییس انجمن موسیقی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این دوره از جشنواره موسیقی فجر استان ۱۸۵ هنرمند روی صحنه رفتند که ۶۵ نفر از این هنرمندان بانوان بودند و از حیث اجرای موسیقی های صحنه ای و نیز میزان استقبال مخاطبان از کارهای اجرا شده رتبه نخست جشنواره سی و هشتم فجر را داریم.

میرزازاده اظهار کرد: آثار دومین جشنواره استانی موسیقی فجر در سه سالن در تبریز و نیز در شهرهای ملکان، عجب شیر، میانه و اسکو اجرا شدند و امیدواریم این جشنواره سرآغازی برای تداوم اجرای موسیقی های صحنه ای در استان باشد و با رایزنی های صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی تلاش می کنیم به صورت فصلی و هر سه ماهه برنامه های موسیقیایی در استان اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار