مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تداوم و تعالی جوامع از عوامل تقویت بنیان آن جامعه است

بهارستان یک (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، تداوم و تعالی جوامع را از عوامل تقویت بنیان آن جامعه دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۵۸۹
لینک کوتاه کپی شد
تداوم و تعالی جوامع از عوامل تقویت بنیان آن جامعه است

زهرا گیتی‌نژاد خیر مدرسه‌ساز و مدیرعامل موسسه مهرگیتی که طی سال‌های اخیر، موفق به افتتاح چندین مدرسه و کلاس درس شده‌است، با حضور در هنرستان دخترانه منصوره خلیلی، از دانش‌آموزان تقدیر به عمل آورد.

وی در این بازدید، ضمن تاکید بر پیگیری متداوم کلاس‌‌ها و آموزش‌های آنلاین این مدرسه، گفت: پیگیری برگزاری آموزش‌های آنلاین، موفقیت‌ها و رتبه‌آفرین‌های مسابقات کشوری و رصد تمام دانش‌آموزان این هنرستان، از اولویت‌های موسسه مهرگیتی است.

گیتی‌نژاد در ادامه ضمن اشاره بر کسب رتبه اول کشوری دانش‌آموزان هنرستان منصوره خلیلی در حوزه انیمیشن‌سازی، اظهار کرد: امیدواریم تا در حد توان، هر چیزی که نیاز این هنرستان و دانش‌آموزان مستعد آن است را فراهم سازیم‌.

همچنین گیتی‌نژاد از برگزاری اولین دوره کلاس‌های پایتون، آموزش برنامه‌نویسی در این هنرستان خبر داد و یادگیری آن را، مثمر ثمر در آینده و سواد افراد، عنوان کرد.

او در پایان، به مناسبت کسب مقام‌های کشوری این هنرستان، پک هدیه شامل آبرنگ ۱۲ رنگ، گواش ۶ رنگ و ...، به هر یک از دانش‌آموزان هنرستان اهدا کرد و کسب رتبه برتر مسابقات کشوری را نشان از درایت و استعداد این دانش‌آموزان، خواند.

در ادامه، مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، ضمن اشاره بر اهمیت کار و فعالیت خیرین مدرسه‌ساز، گفت: هر جامعه‌ای برای تداوم و تعالی، نیازمند سنت‌هایی است که بتواند بنیان‌های آن را تقویت کرده و به سمت وضعیت توسعه یافته هدایت کند؛ این سنت‌های حسنه بیش از هر چیزی مبتنی بر خیر جمعی و فعالیت‌های خیرخواهانه است.

او افزود: حساسیت‌های خیرین در حوزه مدرسه‌سازی کاملا درست بوده و موجب بهبود وضعیت آموزشی در سطوح کشوری می‌شود. اگر در هر حوزه‌ای خیرین به مشکل یا دلخوری برخوردند، مستقیما با بنده تماس حاصل کنند تا کمتر از ۲۴ ساعت به آن مشکل رسیدگی شود.

بهرامی در ادامه تاکید کرد: پسندیده‌ترین خدمت به این قشر از جامعه بدون شک مدرسه‌سازی است؛ زیرا با ساختن مدرسه و مکانی برای کسب علم و دانش، ضمن آن که کمک می‌شود دانش‌آموزان بی‌سواد نمانند، پرورش آنها نیز سامان بخشیده می‌شود؛ به این ترتیب با رشد علمی و پرورش، این کودکان دیگر قادرند آینده‌ای سبز را برای خود انتخاب کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار