رونمایی از جایزه معلم

تهران (پانا) - در مراسم چهاردهمین رویداد چهارسوق از جایزه معلم با حضور مسئولان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از جایزه معلم

به گزارش دبیرخانه دائمی رویداد چهارسوق، ثریا مطهرنیا معلم برتر در چهاردهمین رویداد چهارسوق که در فرهنگسرای بهمن برگزار شد گفت: تجلیل از مقام معلم به عنوان یک امر نهادی حائز اهمیت است چراکه نقش معلم در شکل گیری ایران قوی تاکید دارد.

مطهرنیا بیان کرد: جایزه معلمی صرفا جنبه نمادین ندارد بلکه نگاه جامعه آموزش و پرورش به تجلیل از مقام معلم و علم جدی‌تر شده است. بدنه فرهنگیان کشور و جمعیت دانش آموزی می‌توانند مورد طمع دشمنان قرار گیرند در این راستا باید به اهمیت آموزش و پرورش توجه کرد تا به امر بازاری تبدیل نشود باید برای معنابخشی به جنبه تزئینی نشدن امر آموزش و پرورش به مسایلی توجه کرد.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش باید امری دولتی باقی بماند و در رقابت با آموزش غیرانتفاعی به حاشیه نرود زیرا این امر به بهانه پیشرفت اقتصادی، قدرت را تحلیل می برد.

این معلم بیان کرد: در مساله مولدسازی مطالبه ما نگاه متمایز و ویژه به آموزش و پرورش است باید به صورت علمی بهبود وضعیت آموزش و پرورش را لمس کنیم تا رفع نگرانی‌های جدی صورت بگیرد.

مطهرنیا افزود: کمک های مردمی هیچگاه جای بودجه های دولتی را نمی گیرد نباید با اجرای نامناسب برخی از طرح ها سیگنال بد به جامعه بدهیم. در فرایند بودجه‌ریزی به اندازه بودجه های دفاعی و امنیتی باید برای این وزارتخانه نیز جدی عمل کنیم.

وی گفت: رونمایی از جایزه معلم یکی از تلاش‌های موثر و کاربردی برای بازهویت بخشی ملی و دینی به جامعه است.

گفتنی است در این مراسم، از جایزه معلم رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار