مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۵ تبریز:

باید دانش آموز پژوهش محور تربیت کنیم

تبریز( پانا )- مدیر آموزش و پرورش ناحیه 5 تبریز ضمن اشاره به نقش کانون ها در ارتقا کیفیت کار گروهی دانش آموزان وظیفه اصلی این کانون ها را تربیت دانش آموز پژوهش محور عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
باید دانش آموز پژوهش محور تربیت کنیم

میرکلام سیدی در آئین گرامیداشت هفته کانون های فرهنگی و تربیتی با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: ما باید درخصوص اهداف کانون ها بازنگری و بروزرسانی داشته باشیم و با نیازسنجی برطبق شرایط پیش برویم تا بتوانیم کیفیت کانون های خود را ارتقا داده و آنها را پویا نگه داریم.

وی افزود: فعالیت کانون های فرهنگی و تربیتی باید متناسب با نیاز های دانش آموزان باشد؛ همه ما ملزم هستیم که فعالیت کانون های فرهنگی و تربیتی را متناسب با گام دوم انقلاب جلو ببریم که موجب پشرفت همه جانبه می شود. نقش کانون ها در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است و باید از باب تربیتی توجه ویژه ای به کانون ها داشته باشیم.

این مقام مسئول در دستگاه تعلیم و تربیت ادامه داد: ما به تعلیم و تربیت یک طرفه می نگریم، و دقتی به نیاز فعلی دانش آموز نداریم تا بتوانیم بر اساس آن برنامه ریزی کنم در سند تحول بنیادین عنوان دانش آموز پژوهش محور بیان گشته که باید به ان بیش از پیش توجه کنیم تا بتوانیم امورات مختلف پرورشی را پیش ببریم.

وی افزود: دانش آموزان می توانند با انجام کارهای گروهی شادی و نشاط ایجاد کرده و با همکاری یکدیگر کارهای بزرگی را انجام بدهند، علم برای دانش آموزان باید همراه با عمل باشد چراکه اگر اموخته های ما عمل نپذیرند جایی برای رشد وجود ندارد. پرورش روح استقلال دانش آموزی باید به صورتی باشد که دانش آموزان خودشان امورات را پیش ببرند و اگر کارهای گروهی اتفاق بیفتد این امر تقویت نیز خواهد شد.

دانش آموز خبرنگار پانا: سما رزمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار