معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان:

نقطه عطف فعالیت‌های کانون‌ها، حرکت بر مدار ساحت‌های ششگانه تعلیم و تربیت است

سمنان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی، پیام تبریکی صادر کرد و گفت نقطه عطف فعالیت‌های کانون‌ها حرکت بر مدار ساحت‌های ششگانه تعلیم و تربیت است.

کد مطلب: ۱۳۵۰۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
نقطه عطف فعالیت‌های کانون‌ها، حرکت بر مدار ساحت‌های ششگانه تعلیم و تربیت است

متن پیام علی اکبر عرب خراسانی، به شرح زیر است:

«گرامیداشت سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و تربیتی و نام گذاری هفته اول اسفند ماه به عنوان هفته کانون های فرهنگی تربیتی، فرصت مغتنمی است تا از این مناسبت برای اشاره و توجه ویژه به اهمیت سند تحول بنیادین و ظرفیت بالقوه کانون های فرهنگی تربیتی برای دستیابی به اهداف پیش بینی شده این سند استفاده کرد. در همین راستا نقطه عطف فعالیت های کانون ها را می توان حرکت بر مدار ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت اعم از؛ اخلاقی، هنری، زیستی، علمی، اجتماعی و اقتصادی_حرفه ای برشمرد.

بدین بهانه از تلاش ها و زحمات مدیران، برنامه ریزان و عوامل سهیم در سازماندهی فعالیت ها که تاکنون متعهدانه و دلسوزانه پیگیر دستیابی به اهداف کانون های فرهنگی و تربیتی بوده اند، کمال تقدیر و تشکر و امتنان را دارم.

امید است؛ عملکرد عوامل سهیم در برنامه های تربیتی و آموزشی پیش رو، مورد رضای حق تعالی، عموم و مخصوصاً آینده سازان این مرز و بوم قرار گیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار