مدیرکل آموزش و پرورش مازندران :

شعار امسال امور تربیتی تربیت همیشه و همه جا است

ساری(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت رسانه‌های خبری و حوزه امور تربیتی آموزش و پرورش به نوعی همکار هستند چون رسانه‌ها نیز کاری تربیتی می‌کنند و همانگونه که شعار امسال امور تربیتی تربیت همیشه و همه جا است، رسانه‌ها هم هر روز می‌توانند بر این حوزه اثرگذار باشند.

کد مطلب: ۱۳۵۰۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
شعار امسال امور تربیتی تربیت همیشه و همه جا است

حسین کمالی گفت: مردمی سازی و مدرسه محور بودن برنامه های امور تربیتی، تصویرسازی اجتماعی از جلوه‌های امور تربیتی، ارزش گذاری به ارکان تعلیم و تربیت و پاسداشت خدمات و افتخارات معلمان و مربیان امور تربیتی از جمله اهداف هفته امور تربیتی است.

کمالی بیان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری از دیگر مواردی است که در این هفته مد نظر داریم و لازم است در هفته تربیت اسلامی کارکردها و چالش های آموزش و پرورش طی سلسله سخنرانی های مطرح شود تا بیش از گذشته مورد بررسی قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: بسیاری از کارهای تربیتی و پرورشی طی چند ماه گذشته انجام شد از جمله این کارها سه هزار دانش آموز دختر و پسر امسال در اردوی راهیان نور حضور داشتند که بی‌نظیر بود و بیش از ۱۵۰ هزار دانش‌آموز نیز به صورت برخط در این اردوها شرکت داشتند.

حسین کمالی تاکید کرد: برگزاری نماز جماعت مورد تاکید ماست. همچنین ۶۵ درصد مدارس استان نمازخانه مستقل دارند و ۲۵ درصد نمازخانه های ما چند منظوره است ضمن اینکه ۹۵ نمازخانه در سال جاری در ۹۵ مدرسه در ۱۲ هکتار متر مربع در حال احداث است.

دانش آموز خبرنگار: سونیا کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار