با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران

جشن تکلیف ۳۰۰ دانش‌آموز پسر مدارس منطقه ۲ با عنوان نور چشم برگزار شد

تهران (پانا) - در مراسم جشن تکلیف پسران منطقه ٢، حجت الاسلام حسینی امام جماعت مسجد جعفری، با بیان اینکه دانش‌آموزان نور چشم هستند و در سنی قرار دارند که نماز را باید واجب بدارند، بر انجام وظایف دینی از امروز که پا به سن تکلیف گذاشته‌اند، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف ۳۰۰ دانش‌آموز پسر مدارس منطقه ۲ با عنوان نور چشم برگزار شد

با حضور سید احمد موسوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل شهر تهران، علی عزتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ و تعدادی از معاونین و مسئولان آموزش و پرورش و شهرداری این منطقه، جشن تکلیف ۳۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس متوسطه اول منطقه ۲ در مسجد جعفری کوی نصر برگزار شد.

در ابتدای این برنامه، حجت الاسلام حسینی امام جماعت مسجد جعفری، ضمن عرض تبریک اعیاد شعبانیه و در پیش بودن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود و قدردانی از حضور مدیران منطقه ۲ طی سخنانی اظهار کرد: دانش آموزان نور چشم ما هستند و در سنی قرار دارند که نماز را باید واجب بدارند.

وی خطاب به دانش آموزان تصریح کرد: در این دوران مناجات با پروردگار بهترین راهنمای شما خواهد بود و از امروز که پا به سن تکلیف گذاشته اید، باید وظایف دینی خود را به درستی انجام دهید.

گفتنی است این برنامه به همت کارشناسی قرآن، عترت و نماز، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ و دانشگاه امام صادق (ع) و با مشارکت ۳۰۰دانش آموز مکلف برگزار شد.
در پایان این برنامه که همزمان با اذان ظهر بود، به رسم یادبود هدایایی به دانش آموزان شرکت کننده تقدیم شد و مکلفین، همراه با دیگر حاضران، نماز جماعت را به امامت حجت الاسلام حسینی اقامه کردند.

خبرنگار: محمد عمرانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار