مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان:

 گروه جهادی سازمان دانش‌آموزی پیشرو در فعالیت‌ها هستند

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان با اشاره به فعالیت  گروه جهادی این سازمان گفت گروه‌های جهادی، پیشرو در فعالیت‌ها هستند. 

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد
 گروه جهادی سازمان دانش‌آموزی پیشرو در فعالیت‌ها هستند

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: «یکی از فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی به عنوان یک تشکل دانش‌آموزی این است که گروه‌های جهادی را تشکیل دهد تا عرصه‌هایی را برای حضور دانش آموزان در راستای کمک به همنوعان خود فراهم کند.»

وی ابراز امیدواری کرد: «با کمک‌گرفتن از این قرارگاه و گسترش فعالیت‌های آن شاهد تحولات بسیار خوبی در آمورش و پررش خواهیم بود.»

رحمتی ادامه داد: «در سند تحول بنیادین تاکید شده است که عرصه و موقعیت آموزش را متنوع کنیم؛ همه آموزش به شرکت در کلاس درس محدود نمی‌شود، بنابراین عرصه تربیتی با کمک به دیگران، پیشرفت در عرصه‌های مختلف و تنوع بخشی به موقعیت‌های متنوع آموزشی فراهم می شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان تصریح کرد: «گروه‌های جهادی را به صورت گسترده در سطح استان می‌خواهیم تشکل دهیم و با برنامه به جلو برویم. همچنین آموزش ها در مدارس محروم توسط گروه های جهادی شروع شده است و شاهد رقم خوردن اتفاقات خیلی خوبی در این زمینه هستیم.»

رحمتی تاکید کرد: «می‌خواهیم گروه‌های جهادی، برنامه‌محور و تشکیلاتی باشند تا در هر شهرستان دیگری که لازم بود، بتوانند کمک کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار