مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی

در نظام تعلیم و تربیت اسلامی جایی برای سند ۲۰۳۰نیست

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در نظام تعلیم و تربیت مبتنی بر اصول و ارزش های والای اسلامی و انسانی، جایی برای اسناد سکولار و غربگرایانه، از قبیل سند ۲۰۳۰ نیست.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
در نظام تعلیم و تربیت اسلامی جایی برای سند ۲۰۳۰نیست

سید علیرضا موسوی نژاد، در نشست شورای اداری این اداره کل، با بیان این که دولت سیزدهم، در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری«مدظله العالی»مُهر ابطال بر اجرای سند ۲۰۳۰در نظام تعلیم و تربیت زد، اظهار کرد: همه باید تقوای الهی و انصاف را سرلوحه سخن و رفتار خود قراردهیم.

وی، با اشاره به اعیاد شعبانیه و تقارن آن با هفته تربیت اسلامی، اذعان کرد:ماه شعبان،ماه میلادسرداران کربلا و ماه امام عصر است،وامروزه دشمنان ومعاندین اسلام وانقلاب اسلامی،باحمله های متنوع و متفاوت،به فرهنگ های علوی، فاطمی، حسینی و مهدوی، درلباس فرقه های ضاله، به ویژه بهائیت، به دنبال اثرگذاری بر فکر و اندیشه نسل جوان آینده ساز و تخریب زیر ساخت های اعتقادی ایشان هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دلیل دشمنی استکبار به سرکردگی آمریکا، با مفاهیم والای اسلامی را نشانه ترس سپاه شیطان از گسترش تربیت اسلامی در گفتمان جهانی دانست و با بیان این که تحریم وزیر آموزش و پرورش نیز در همین راستا صورت گرفته، تأکید کرد: تحریم وزیر، توسط اتحادیه اروپا،بیانگراوج کج اندیشی نظام سلطه و نشانه استیصال ایشان در برابر قدرت، عظمت و مقاومت ملت قهرمان ایران است.

نماینده وزیر آموزش و پرورش در خراسان جنوبی، کنار گذاشتن سند وابستگی فرهنگی۲۰۳۰ و اجرای سند تحول بنیادین در دولت انقلابی سیزدهم را دلیلی دیگر برای تحریم وزیر آموزش و پرورش دانست و خاطر نشان کرد: بردگان قلاده به گردن سپاه شیطان که از گسترش نور هدایت اسلام به شدت در هراسند با توسل به ابزار نخ نمای تحریم نماد های تربیت، فرهنگ و هنر سعی در تحقق اهداف پلیدشان دارند.

به گفته موسوی نژاد، گفتمان تمدن‌ساز انقلاب اسلامی و اندیشه‌های نوع دوستی،ظلم ستیزانه وعدالت محورجمهوری اسلامی ایران، مانع جدی بر زیاده خواهی های مدعیان دروغین حقوق بشر است؛ از این رو در اقدامی سخیف، با نشانه گرفتن خاستگاه پیشرفت علمی و سرچشمه شکوفایی استعدادها و اندیشه‌های ناب انقلابی و دینی جوانان این کهن سرزمین، به دنبال بازسازی و بزک چهره زشت خود پس از اقداماتی شنیع همچون قرآن سوزی،دفاع ازدروغی به نام هلوکاست و برده‌داری جنسی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار