معاون پرورشی و تربیت‌بدنی پاکدشت:

کانون‌های فرهنگی تربیتی، شریان‌های حیاتی آموزش و پرورش هستند

پاکدشت(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی پاکدشت، به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی در روز سی‌ام بهمن ماه از کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت بازدید کرد و‌ گفت، کانون‌ها شریان‌های حیاتی آموزش و پرورش هستند و باید برای هر روز و هر ساعت در کانون برنامه داشت تا محیطی عالی و با کیفیت برای دانش‌آموزان باشد.

کد مطلب: ۱۳۴۹۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد
کانون‌های فرهنگی تربیتی، شریان‌های حیاتی آموزش و پرورش هستند

محمد حسنی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی اداره آموزش و پرورش پاکدشت، به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی در روز سی‌ام بهمن ماه، با حضور در کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت ضمن تشکر و قدردانی بابت زحمات بهروز متولی مدیریت کانون ، این روز را به مجموعه همکاران در کانون تبریک گفت.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی در ادامه افزود : کانون‌های فرهنگی و تربیتی، شریان‌های حیاتی آموزش و پرورش هستند و باید برای هر روز و هر ساعت در کانون برنامه داشت تا محیطی عالی و با کیفیت برای دانش‌آموزان باشد.

حسنی گفت : انتخاب کانون فرهنگی و تربیتی شهدای پاکدشت به عنوان کانون برتر کشور در اجرای جشنواره تئاتر درسی در بین ۲۲۰ کانون همتراز و ۱۱۸۲ کانون کوچک و بزرگ ثبت شده در کشور تا سال ۹۸ افتخار بسیار بزرگی است، که به لطف مدیریت بهروز متولی به دست آمده و این موفقیت را به کل مجموعه پرورشی تبریک می‌گویم.

به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی تربیتی مجموعه کارشناسان و کارشناس مسئولان پرورشی با حضور در کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت این روز را به کادر مدیریتی کانون تبریک گفتند.

خبرنگار : عباس رحیمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار