در گفت‌وگو با پانا:

هادی شکوری: توان هجومی ساپینتو بالاست و کسی نمی‌تواند کنترلش کند

کنترل لیگ از دست مسئولان در رفته است/شانس قهرمانی استقلال زنده شد/سپاهان از آب گل آلود نتیجه می‌گیرد

تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است روی نیمکت آبی‌پوشان کسی حضور ندارد تا بتواند ساپینتو را مهار کند و مانع درگیری‌اش شود.

کد مطلب: ۱۳۴۸۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
هادی شکوری: توان هجومی ساپینتو بالاست و کسی نمی‌تواند کنترلش کند

هادی شکوری در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به روند مثبت استقلال در لیگ برتر گفت:«ابتدا باید به هواداران استقلال بابت نتایج هفته‌های اخیر تبریک بگویم. با برد های متوالی خدا را شکر شانس قهرمانی استقلال زنده شد و تیم به کورس برگشت. بعد از شکست استقلال مقابل سپاهان فشار زیادی روی باشگاه، بازیکنان و کادر فنی بود. همه نگران وضعیت تیم بودند اما با تدبیر باشگاه خوشبختانه آرامش به باشگاه برگشت و تیم توانست نتایج خوبی بگیرد.»

وی افزود: «تیم حالا که روی روند برتری افتاده و خودش را به پرسپولیس و سپاهان رسانده، فقط رفتارهای ساپینتو هواداران را نگران کرده است. مسائلی را او کمتر زمین پیش می‌آورد که باید باشگاه روی رفتارهایش خیلی سریع مدیریت داشته باشد. متاسفانه این رفتارها و درگیری‌هایش برای او عادی شده و این عادت بد، تمرکزش را می‌گیرد. مربی باید روی کار فنی‌اش تمرکز کند و این رفتارها کاراییش را پایین می‌آورد.»

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: «من نمی دانم داستان از چه قرار است که می‌بریم هم ساپینتو این درگیری‌ها را دارد. خسرو حیدری یکی از دوستان خیلی خوب من است. او خیلی باهوش و محجوب است. با شناختی که از خسرو و همچنین دیگر نیمکت نشینان استقلال که در کادر مربیگری هستند، دارم، هیچ کدامشان توانایی مهار ساپینتو و مدیریت کردنش را ندارند. ساپینتو آدم کاملا هیجانی با توان هجومی بالاست. از روز اولی که به فوتبال ما آمد، باید مهارش می‌کردند. اما دیگر عادت کرده و فشاری هم که روی او است، واکنش‌هایش بدتر می‌شود.»

هادی شکوری گفت: «البته همه مربیان کنار زمین سعی می‌کنند، برای همدیگر شرایط بدی رقم بزنند. این حربه‌ای برای نتیجه گرفتن شده است و متاسفانه روز به روز بدتر می‌شود.»

وی اضافه کرد: «برای رقابت کردن و نتیجه گرفتن از هر دری وارد می‌شوند. رفتارها این قدر زننده شده که دیگر کنترل لیگ از دست مسئولان برگزاری، سازمان لیگ و فدراسیون در رفته است. باید جریمه سنگین برای مربیان، باشگاه‌ها و هرکسی که این رفتارها را می‌کند، درنظر بگیرند. واقعا شانس آورده‌اند، لیگ بدون تماشاگر یا با حداقل تماشاگر برگزار می‌شود وگرنه هر بازی اتفاقات ناگوار می‌افتاد.»پ

شکوری در پایان سخنان خود اظهار کرد: «این حواشی که برای استقلال و پرسپولیس بوجود آمده، سپاهان دارد از آب گل آلود نتیجه می‌گیرد! البته شانس قهرمانی بین سپاهان، پرسپولیس و استقلال مساوی است. با این حال معتقدم دو تیم پایتخت چون زیاد درگیر حواشی هستند، تیم حریف دارد کارش را می‌کند و اگر سریع سرخابی‌ها حواشی را جمع و جور نکنند، از گردونه رقابت خارج می‌شوند.»

مهدی خزاعی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار