فرماندار اسلامشهر خبر داد:

اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار جهت احداث اردوگاه دانش‌آموزی اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش، از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان جهت احداث اردوگاه فرهنگی، تربیتی دانش‌‌آموزی خبر داد‌.

کد مطلب: ۱۳۴۸۱۲۵
لینک کوتاه کپی شد
اختصاص 60 میلیارد تومان اعتبار جهت احداث اردوگاه دانش‌آموزی اسلامشهر

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات فرمانداری اسلامشهر برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: تربیت و فرهنگ می‌بایست به صورتی بهتر در جامعه مورد توجه قرار گیرد و در این راستا از اختصاص اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی جهت احداث اردوگاه فرهنگی، تربیتی دانش‌‌آموزی از جمله مصوبات سفر رئیس‌جمهور به اسلامشهر خبر داد و گفت: همه می‌بایست جهت پیشرفت آموزش و پرورش به میدان بیایند، که این سرمایه‌گذاری جهت آینده کشوراست.

در ادامه، علی رزمی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز افزود: ۲۵ برنامه در حوزه پرورشی آموزش و پرورش اسلامشهر به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خواهیم داشت؛ اثرات فعالیت‌های پرورشی در برنامه‌های بلندمدت مشخص خواهد شد و برگزاری کرسی آزاداندیشی را نمونه‌ای از این برنامه‌ها در راستای رفع شبهات دانش‌آموزی همراه با هیئت اندیشه‌ورز همکاران فرهنگی دانست.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر اقامه نماز با استفاده از چهره‌های شاخص مدرسه، نواخته شدن زنگ مطالعه در مدارس توانمندسازی دانش‌آموزان مستعد و توجه به هفته فرهنگی شهرستان اسلامشهر و به عنوان یاوران آموزش و توجه به ۸ اسفند روز تربیت و تربیت اسلامی از دیگر برنامه‌های ما در حوزه آموزش و پرورش اسلامشهر است.

سپس،‌ کارشناس مشاوره و بهداشت و سلامت و آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی در رابطه با مراکز مشاوره و استفاده از مشاوران در واحدهای آموزشی نقطه نظرات خود را ابراز کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار