مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد:

چاپ کتاب برای یک نویسنده جزو زیباترین لحظات زندگی برای او است

ملارد (پانا) - مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم ملارد از آیین رونمایی از کتاب‌های سه نفر از دانش‌آموزان این آموزشگاه در سالن شورای اسلامی شهر ملارد خبر داد و گفت چاپ کتاب برای یک نویسنده، جزو زیباترین لحظات زندگی برای اوست.

کد مطلب: ۱۳۴۸۰۷۱
لینک کوتاه کپی شد
چاپ کتاب برای یک نویسنده جزو زیباترین لحظات زندگی برای او است

سیده نرگس حسینی، مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهدای مدافع حرم در تشریح این خبر عنوان کرد: جای بسی مباهات است که در آیین رونمایی از کتاب‌های نویسندگان شهرستان ملارد، سه تن از نویسندگان جزء این آموزشگاه شرکت داشتند.

طاهره پوردهقان، دبیر فیزیک، پریناز عالی‌پور، دانش‌آموز پایه دهم‌ ریاضی و نرگس مرادی، دانش‌آموز پایه دهم تجربی در این مراسم کتاب‌های خود را معرفی کردند.

وی در ادامه افزود: چاپ کتاب می‌تواند بهترین و زیباترین لحظات در زندگی هر فردی باشد و چه زیباست تقدیر از هنرمندان صاحب قلم، کسانی که در قلب و مغز هزاران مخاطب نفود می‌کنند.

حسینی بیان کرد: بانی این مراسم فیروزه یارمحمدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملارد بود و با حضور مسئولین از کتاب‌های تمامی نویسندگان اعم‌ از دانش‌آموزان و همکاران نویسنده، رونمایی شد و از شاعران و نویسندگان تقدیر شایسته به عمل آمد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار