مدیر آموزش و پرورش ملارد:

استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بهبود عملکرد آموزش‌وپرورش حائز اهمیت است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد از برگزاری نشست شورای معاونین این مجموعه با فرماندار شهرستان ملارد گفت استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای افزایش سرانه‌ها و بهبود کیفیت عملکرد آموزش و پرورش، اهمیت زیادی دارد.

کد مطلب: ۱۳۴۸۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بهبود عملکرد آموزش‌وپرورش حائز اهمیت است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: این نشست با هدف ارتقاء و هدفمند کردن آموزش در مدارس و کاربردی‌تر شدن جلسات شورای آموزش و پرورش با بررسی برخی برنامه‌ها و طرح‌های آموزشی و تربیتی انجام شد.

وی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مختلف آموزش و پرورش به بیان برخی مشکلات این حوزه پرداخت و ادامه داد: توسعه هنرستان‌ها و استفاده از رشته‌های نوین متناسب با نیازهای شهرستان در هنرستان‌ها، از اهدافی است که به طور جدی دنبال می‌کنیم.

این مقام مسئول افزود: راه‌اندازی مرکز مشاوره و اختلالات یادگیری، اجرای برنامه‌های ورزشی و فرهنگی بصورت شهرستانی با محوریت آموزش و پرورش ، استفاده از ظرفیت حداکثری انجمن و اولیا و مربیان در حل چالش‌های آموزش و پرورش و پیگیری وضعیت دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، از اقداماتی است که برای بهبود وضعیت آموزش و پرورش باید انجام شود.

در این نشست پیرامون استفاده از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی شهرستان در راستای افزایش سرانه‌ها و بهبود کیفیت آموزشی و پرورشی، بحث و تبادل نظر شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار