سرمربی استقلال دوباره محروم شد

تهران (پانا) - کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بار دیگر سرمربی تیم فوتبال استقلال را محروم کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی استقلال دوباره محروم شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ساعتی بعد از دیدار استقلال و پیکان حکم خود را درباره اتفاقات دیدار استقلال مقابل مس کرمان در هفته گذشته صادر کرد که مهم‌ترین رای، محرومیت دو جلسه‌ای(یک جلسه تعلیقی) ریکاردو ساپینتو و جریمه نقدی سنگین این مربی پرتغالی است.

در احکام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره جرایم باشگاه مس کرمان آمده است:

رضا یوسفی، مربی تیم مس کرمان به دلیل انجام تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه از وی رخ داد به یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم خود که مدت تعلیق آن تا پایان فصل می‌باشد و به پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

ولی میرزایی، مربی تیم مس کرمان به دلیل رفتار غیر ورزشی به مدت یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم که مدت تعلیق آن تا پایان فصل می‌باشد و پرداخت ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این حکم از حیث جریمه نقدی قابل تجدیدنظر است.

عمار پاکزاد، مربی تیم مس کرمان به دلیل بدرفتاری در قبال مقام رسمی و غیررسمی و رفتار غیر ورزشی و ایجاد درگیری به مدت سه جلسه از همراهی تیم خود که یک جلسه آن تا پایان فصل تعلیق می گردد، محروم شد.

وی همچنین به پرداخت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای تجدید نظر است.
همچنین باشگاه مس کرمان به دلیل سوء رفتار تیمی و مسئولیت تضامنی در قبال رفتار عوامل تیم باید ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال علاوه‌ بر اعلام محرومیت دوباره ساپینتو، با اشاره به تخلف سرمربی پرتغالی تیم استقلال مبنی بر عدم رعایت ماده ۷۱ مقررات انضباطی و اظهارات توهین آمیز پس از دیدار امروز آبی‌ها مقابل پیکان، در ابلاغیه‌ای جداگانه به ساپینتو ۴۸ ساعت مهلت داد تا دفاعیات کتبی خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار