سخنگوی ارتش خبر داد:

مشارکت ارتش در ساخت فیلم‌های فاخر مردمی

تهران (پانا) - سخنگوی ارتش از برنامه‌ریزی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای مشارت در ساخت آثار فاخر برای مردم خبر داد و گفت قدم‌های خوبی هم برداشته شده این امیدواری وجود دارد که برای سال آینده اقدامات خوبی ‌انجام شود.

کد مطلب: ۱۳۴۷۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت ارتش در ساخت فیلم‌های فاخر مردمی

‌به گزارش روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی، معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش در آخرین روز از اکران فیلم‌های چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در بنیاد سینمایی فارابی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در نهاد ملی سینمای ایران رقم خورده است، گفت: با ترکیب جدیدی که در بنیاد سینمایی فارابی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داریم و حضور آقای جوادی در فارابی، شرایط بهتری را در سینما و حوزه ارتش رقم خواهیم زد.

وی‌ ادامه داد: در تلاش هستیم در ساخت آثار فاخر برای مردم، مشارکت داشته باشیم. قدم‌های خوبی هم برداشته شده و حمایت فارابی و همراهی ارتش را داریم و امیدوارم برای سال آینده اقدامات خوبی را انجام دهیم.

معاون فرهنگی و روابط عمومی و سخنگوی ارتش با اشاره به اینکه سوژه‌های خوب، متعدد و جذابی در ارتش برای فیلمسازی وجود دارد، ادامه داد: بخشی از این سوژه‌ها را ما باید معرفی کنیم و بخش دیگر را فیلمنامه‌نویسان باید به آثار ارتش مراجعه و استخراج کنند. کتاب‌های خوبی نیز در حوزه دفاع مقدس، زندگینامه شهدا و.. داریم که می‌تواند به آثار سینمایی تبدیل شود.

امیر سرتیپ دوم تقی خانی افزود: به نظر می‌رسد اگر ما در ارتش موضوعات را تشریح کنیم و از طرف بنیاد سینمایی فارابی نیز فیلمسازان به فیلمسازی مشغول شوند، تنوع مضامین در سینما بیش از پیش خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار