تیم دختران خراسان‌رضوی در جایگاه نخست فوتسال کشور ایستاد

هرمزگان (پانا) - با پایان بازی‌های فوتسال دختران قهرمانی مدارس کشور که در بندرعباس برگزار شد تیم خراسان‌رضوی با شکست تیم ایلام بر سکوی قهرمانی سی و سومین دوره مسابقات فوتسال دختران کشور تکیه زد.

کد مطلب: ۱۳۴۷۲۰۴
لینک کوتاه کپی شد
تیم دختران خراسان‌رضوی در جایگاه نخست فوتسال کشور ایستاد

مهدی فولادی در این باره گفت: بازی فینال سی و سومین دوره مسابقات فوتسال دختران کشور بین دو تیم خراسان رضوی و ایلام برگزار شد که در این دیدار تیم خراسان رضوی با دو گل از سد تیم دختران ایلام گذشت و بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم ایلام دوم شد.

وی افزود: در پایان بازی‌ها دو تیم اصفهان و قزوین نیز به طور مشترک به مقام سوم این دوره از مسابقات فوتسال دختران دست یافتند و فهیمه قنبری از خراسان رضوی با زده 14 گل، عنوان خانم گلی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

به گفته فولادی، 420 دانش آموز و مربی از سراسر کشور از 18 الی 22 بهمن ماه 1401 در این دوره از مسابقات میهمان شهر بندرعباس بودند و پس از رقابت فشرده، تیم خراسان رضوی توانست گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: مسابقات فوتسال و دو ومیدانی دختران و پسران سراسر کشور از 9 الی 22 بهمن ماه سال جاری با رقابت قریب به دو هزار نفر در بندرعباس برگزار شد که در فوتسال پسران تیم هرمزگان، در دو میدانی پسران استان همدان، در فوتسال دختران خراسان رضوی و در دو ومیدانی دختران نیز تیم تهران بر سکوی قهرمانی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار