دعوت سرپرست قائم‌مقام سازمان دانش‌‌آموزی از دانش‌‌آموزان و اعضای این سازمان برای حضور در یوم‌الله ۲۲ بهمن

تهران (پانا) - سرپرست قائم‌مقام سازمان دانش‌‌آموزی از دانش‌‌آموزان و اعضای این سازمان برای حضور در یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
دعوت سرپرست قائم‌مقام سازمان دانش‌‌آموزی از دانش‌‌آموزان و اعضای این سازمان برای حضور در یوم‌الله ۲۲ بهمن

وحید بیگدلی، قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور با اشاره به اهمیت ایام الله دهه فجر و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: 22 بهمن ماه، یادآور برتری و قدرت الهی بر حیله و نیرنگ دشمنان اسلام و نقش آفرینی سربازان انقلاب در میادین مبارزه با استکبار است.

بیگدلی ادامه داد: تاریخ انقلاب اسلامی مملو و مشحون از حضور مردمی است که با جان و دل همواره پشتیبان این انقلاب بوده اند.

قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور افزود: در همین راستا و به منظور همراهی و همگامی با مردم شریف کشورمان در تهران و سایر شهرهای ایران اسلامی سازمان دانش آموزی غرفه های متعددی را در مسیر راهپیمایی در نظر گرفته است تا دانش آموزان، اعضای سازمان دانش‌آموزی،گروههای جهادی سازمان دانش‌آموزی، مربیان و معلمان عزیز به همراه خانواده هایشان در این غرفه ها حضور یافت و از محصولات فرهنگی سازمان دانش آموزی کشور بهره مند شوند

وی ادامه داد: در مسیر راهپیمایی انقلاب تا میدان آزادی تهران نیز ۳ غرفه تمهید شده است که فردا میزبان دانش آموزان و خانواده هایشان خواهند بود.

بیگدلی در پایان تاکید کرد: بدون شک فردا مانند همه سال های گذشته مراسم روز ۲۲ بهمن به تجلیگاه اراده و تجدید میثاق مردم شریف ایران با آرمان های انقلاب و رهبری و همچنین گرامیداشت ایام بزرگ ۲۲ بهمن سال ۵۷ با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب تبدیل خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار