مدیر کل آموزش و پرورش البرز :

بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

کرج (پانا)-  مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز  ضمن دعوت از حضور پررنگ دانش آموزان ، فرهنگیان و اولیای دانش آموزان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد دراین روز بار دیگر مردم ایران ضمن بیعت با آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب به جهانیان ثابت می کنند که رهرو انقلاب اسلامی هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بیعت با آرمان های امام راحل و شهدا حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن است

علی حجرگشت مدیر کل آموزش و پرورش البرز بیان کرد: پویش حماسه حضور در جشن یوم الله ۲۲ بهمن به شکل محتوایی در بستر شاد مدارس استان با مشارکت دانش آموزان ، معاونان و مربیان فعال در حوزه پرورشی و روابط عمومی های آموزش و پرورش البرز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان ساعت ۹ شب ۲۱ بهمن فریاد الله اکبر را در آسمان البرز طنین انداز می کنند، یادآوری کرد: دانش آموزان جشن انقلاب را در قالب نماهنگ، انیمیشن، موشن گرافی ، دلنوشته ،عکس نوشته ، کلیپ پرچم ، و سایر اشکال هنری انجام می دهند.
مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: دانش آموزان در آثار خود به نقش مهم مردم در پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری معمارکبیر انقلاب اسلامی می پردازند و رویداد انقلاب را به زبان قلم و هنر به تصویر می کشند.

وی ادامه داد: تشکل‌های دانش‌آموزی، بسیج و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش‌آموزان استان البرز برای یوم الله ۲۲ بهمن برنامه های خوبی را در فضای مجازی در دستور کاری خود قرار داده اند.

حجرگشت افزود: پخش سرودهای حماسی و انقلابی از دیگر برنامه های مهم جشن یوم الله ۲۲ بهمن در بستر شاد مدارس البرز است.

مدیرکل آموزش و پرورش البرزعنوان کرد: پویش جشن یوم الله ۲۲ بهمن دانش آموزان در بستر شاد مدارس استان بیانگر عشق و دلدادگی این عزیزان به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و میهن اسلامی و ولایت فقیه است.

حجرگشت خاطرنشان کرد: هر ساله مردم در طول دهه فجر این پیروزی را جشن می گیرند تا به دشمنان اعلام کنند که همه در صحنه پاسداری از ارزش ها و دستاورد های انقلاب با شجاعت با الگو برداری از شهداء اسلام و انقلاب ایستاده اند.

وی تاکید کرد: امسال نیز دانش آموزان و فرهنگیان البرز از ساعت ۹ صبح با حضور در میدان والفجر کرج برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درمی آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار