رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

حمل پرچم ۵۰ متری بدست دانش آموزان دختر در تبریز و مرند انجام خواهد گرفت

تبریز (پانا) - رئیس سازمان بسیج دانش آموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص جشن ۲۲ بهمن، حمل پرچم ۵۰ متری را بدست دانش آموزان دختر در تبریز و مرند عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۳۰
لینک کوتاه کپی شد
حمل پرچم ۵۰ متری بدست دانش آموزان دختر در تبریز و مرند انجام خواهد گرفت

حجت‌الاسلام مصطفی نجف قلی‌زاده سرایی به مناسبت چهل و چهارمین سال دهه فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: جشنواره فرهنگی دهه فجر امسال در ۹ رشته برگزار خواهد شد و لذا برنامه های دانش آموزی نیز در سطح مدارس اجرا شده و مرحله استانی بعد از اردوی راهیان نور با حضور منتخبان برگزار خواهد شد.

وی در رابطه با طرح کشوری اعتکاف دانش آموزی اظهار کرد: از برخی مساجد و هیئت امنای مساجد گلایه مندیم چرا که برای اجرای این طرح نیازمند مساجد بزرگ در شهر بودیم که متاسفانه در اختیار ما قرار ندادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی ضمن اشاره به اینکه از ۲۴ بهمن ماه سال جاری اردوی راهیان نور جنوب شروع خواهد شد، اذعان کرد: امسال برای اردوی راهیان نور فقط دانش آموزان مقطع دهم اعزام خواهند شد که نزدیک به ۲ هزار دانش آموز از مقطع دهم از تمامی مدارس تا پایان اسفند ماه در چند مرحله به راهیان نور اعزام خواهند شد.

وی افزود: پیشرفت طرح راهیان نور از دیگر برنامه های سازمان دانش آموزی بسیار زیاد بوده چرا که دانش آموزان در این طرح با پیشرفت های علمی و تکنولوژی آشنا می شوند و لذا در راستای اجرای این طرح دانش آموزان نخبه و ممتاز را نیز به سازمان هوا و فضای کشور اعزام می کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان در خصوص تدارکات انجام گرفته در راستای اجرای هرچه بهتر جشن ۲۲ بهمن گفت: حمل پرچم ۵۰ متری بدست دانش آموزان دختر در تبریز و مرند انجام خواهد گرفت چرا که هدف از این اقدام نشان دادن جایگاه والای دختران در ایران است.

وی در رابطه با اهمیت بسیج دانش آموزی ادامه داد: بسیج دانش آموزی پلی بین انقلاب و دانش آموزان است و لذا باید در این زمینه کار کنیم تا دانش آموزان به صورت عالی تربیت شوند نه به صورت کاریکاتوری چرا که یکی از وظایف اصلی ما تربیت دانش آموزان به صورت دقیق است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سرایی در پایان خاطرنشان کرد: امید است جشن ۲۲ بهمن همچون سال های گذشته با حضور خانواده ها و دانش آموزان به صورت عالی برگزار شود تا یک بار دیگر اقتدار و قدرت انقلاب اسلامی به دشمنان ثابت شود.

دانش آموز خبرنگار : کوثر حسنی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار