با پایان مسابقات دو ومیدانی دختران کشور:

تیم دو ومیدانی دختران تهران در جایگاه نخست مدارس کشور ایستاد

هرمزگان (پانا) - با پایان بازی‌های دو ومیدانی دختران قهرمانی مدارس کشور در بندرعباس، استان تهران مقام نخست تیمی و دونده‌های استان‌های خراسان‌رضوی و البرز در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
تیم دو ومیدانی دختران تهران در جایگاه نخست مدارس کشور ایستاد

مهدی فولادی، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه آئین اختتامیه مسابقات دو ومیدانی دختران قهرمانی مدارس کشور، اظهار کرد: در سی و نهمین دوره مسابقات دو ومیدانی قهرمانی دختران متوسطه دوم مدارس کشور که به یاد شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و 176 شهید دانش آموز هرمزگان برگزار شد، در مجموع 156 ورزشکار از 26 استان در 15 ماده با هم به رقابت پرداختند.

وی افزود: تیم تهران در مجموع تیمی توانست بر سکوی قهرمانی این مسابقات تکیه بزند و تیم های خراسان رضوی و البرز به ترتیب دوم و سوم شدند.

به گفته فولادی، تقریبا تمام ورزشکاران نامی و قهرمان کشور و آسیا در این بازی‌ها که انتخابی تیم ملی نیز است حضور داشتند و این موضوع سطح کیفی مسابقات را بسیار ارتقا داده بود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: در پرتاب نیزه مانا حسینی از البرز به مدال طلا دست یافت و آیدا بی ضرر از ایلام و فاطمه پانیدان از کرمان در جایگاه بعدی قرار گرفتند و مدال طلای ماده Relay سوئیسی به تهران رسید و تیم خراسان رضوی دوم شد و جایگاه سوم به البرز رسید.

فولادی گفت: در ماده دو 400 متر، آیناز عالی پور از استان خوزستان توانست با پیشی گرفتن از بقیه رقبا بر سکوی اول این ماده بایستد و شیدا رستمی از البرز در رتبه دوم و روژینا امانتی از آذربایجان شرقی نیز در جایگاه سوم ایستادند.

وی افزود: مدال طلای دو ماده 100 متر با مانع به الناز موسایی از تهران رسید و حنانه عطایی از خراسان رضوی دوم شد و نسیم آراسته از فارس نیز سوم شد و در 100 نیز مدال طلای این ماده به زهرا ساربانی از بوشهر رسید و یاسمین نعیمی راد از خراسان رضوی دوم شد و مبینا خادم از اصفهان نیز سوم شد.

فولادی بیان کرد: در دو ماده 200 متر نیز ملینا اسماعیلی از البرز اول، الینا دهقانی از اصفهان در رتبه دوم و نرجس عباسی از خراسان جنوبی نیز سوم شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در پرتاب دیسک، دانش آموز یگانه سعادتی از خراسان رضوی توانست بیشترین پرتاب را داشته باشد و اول شد و زهرا اسماعیلی از استان مرکزی دوم و هانیه مومنی از چهارمحال و بختیاری نیز سوم شدند.

رئیس مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در بندرعباس گفت: در ماده 1500 متر آتوسا آتش به جان از کرمانشا اول، هانیه جمال آبادی از اصفهان گردان آویز مدال نقره و آیناز نوزاد از آذربایجان غربی به مدال برنز این ماده رسید و در ماده 800 متر نیز نازنین عبدیان از تهران به مقام نخست رسید، پریسا امینی از خراسان جنوبی در رتبه دوم و مریم بیات از استان همدان توانست در رتبه سوم بایستند.

فولادی گفت: مقام اول در ماده سه 300 متر با مانع، هدی قاسمی از خراسان جنوبی رتبه اول، پریا پرویز پور از فارس در جایگاه دوم و فیروزه پورحدادی از خوزستان نیز به مقام سوم رسیدند.

وی تصریح کرد: در پرش طول، ورزشکار خراسان رضوی بنام یاسمین نعیمی راد به مدال طلا دست یافت و زهرا ساربانی از بوشهر مدال نقره و پارمیدا فتاحی از تهران به مدال برنز این ماده دست پیدا کردند و در پرش سه گام نیز نرجس عباسی از خراسان جنوبی در جایگاه نخست قرار گرفت و رعنا جوان صالحی از اردبیل در رتبه دوم و پریسا نبی زاده در جایگاه سوم این ماده ایستادند.

این مسئول اضافه کرد: عسل علی قلی از تهران در پرش ارتفاع اول شد و فاطمه سرافراز از یزد و حنانه عطایی به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و در پرتاب وزنه نیز الهه علیزاد از ایلام، نسترن شبخیزی از زنجان و ماهان فداکار از اردبیل و بهار واحدی از گلستان به ترتیب مدال طلا، نقره و برنز این ماده را از آن خود کردند.

فولادی گفت: در پرش با نیزه نیز یک ورزشکار شرکت کرده بود که نگار سادات طباطبایی از یزد با پرش 2متر 30cm به مقام نخست این ماده رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار