معاون امور مجلس معاونت علمی رییس‌جمهور:

کانون قدس می‌تواند نقش موثری در فعالیت‌های علمی غرب تهران داشته باشد

تهران (پانا) - معاون امور مجلس معاونت علمی رییس‌جمهور، کانون‌های فرهنگی و تربیتی را بستری مناسب برای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه دانش‌آموزان خواند که باید مورد توجه خاص قرار گرفته، به امکانات مدرن تجهیز شده و قطب علمی و استعدادیابی شوند.

کد مطلب: ۱۳۴۶۱۳۰
لینک کوتاه کپی شد
کانون قدس می‌تواند نقش موثری در فعالیت‌های علمی غرب تهران داشته باشد

نشست صمیمی بررسی امکانات و ظرفیت‌های کانون‌ها با حضور معاون امور مجلس معاونت علمی ریاست جمهوری، مدیرکل فرهنگی، هنری و اردوهای وزارت آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ در کانون فرهنگی، تربیتی قدس برگزار شد.

در این نشست، علی عزتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۲ با اشاره به موقعیت خاص و ظرفیت‌های موجود در منطقه و کانون قدس برای دایر کردن کلاس‌های تخصصی و مهارتی، برپایی کارگاه‌ها و نمایشگاه های دائمی علمی، فرهنگی، هنری و مهارتی و..‌. خواستار توجه خاص وزارت آموزش و پرورش و معاونت علمی ریاست جمهوری به این مجموعه شد.

رضا محمودی، معاون پارلمانی معاونت علمی ریاست جمهوری، ضمن ابراز خرسندی از تلاش مدیریت منطقه ۲ برای فعال سازی ظرفیت‌های موجود، کانون‌های فرهنگی و تربیتی را بستری مناسب برای شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه دانش آموزان خواند که مورد توجه خاص قرار گرفته و به امکانات مدرن تجهیز شده و قطب علمی و استعدادیابی شوند.

عباس مهاجر، مدیر کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش نیز در این جلسه ظرفیت‌ها و موقعیت کانون قدس را ویژه خواند و بر استمرار جلسات هماهنگی با معاونت علمی ریاست جمهوری برای بهره‌برداری بیشتر از این ظرفیت‌ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار