به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

جشن میلاد فجر در آموزش و پرورش منطقه 12 برگزار شد

فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه ۱۲ تهران، امسال هم پرشورتر از سالهای قبل، در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

تهران (پانا) - فرهنگیان و دانش‌آموزان منطقه 12 تهران با پرپایی جشن میلاد فجر در اداره آموزش و پرورش این منطقه، چهل و چهارمین سالگرد پیروی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۷۴۸
لینک کوتاه کپی شد
جشن میلاد فجر در آموزش و پرورش منطقه 12 برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 گفت: دانش‌آموزان و فرهنگیان منطقه 12 امسال نیز پرشورتر از سالهای قبل، در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شرکت کرده و یک بار دیگر با تمام وجود، با رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمانهای امام راحل و شهدای گلگون کفن وطن عزیزمان تجدید میثاق خواهند کرد.

احمدرضا اصلانی افزود: به فضل الهی، امسال دانش‌آموزان و فرهنگیان این منطقه، باشکوه‌تر از سالهای گذشته ایام‌الله دهه مبارکه فجر را با آذین بندی مدارس، پخش سرودهای انقلابی، نمایش فیلم و تئاتر، برپایی نمایشگاه‌های مدرسه‌ای تاریخ انقلاب و برگزاری مجالس شادی، مسابقات مختلف و برنامه‌های متنوع دیگر، جشن گرفتند.

وی یادآور شد: امسال علاوه بر جشن‌ها و برنامه‌های معمول ویژه این ایام، دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه12 در هفتمین روز از ایام‌الله دهه مبارکه فجر کاروان بزرگ شادی فجر به راه انداختند که حال و هوای خیابان شهید همایون ناطقی تهران را تربناک کرد.

گفتنی است، یکی از برنامه‌هایی که در جشن میلاد فجر آموزش و پرورش منطقه 12 تهران توجه و تحسین حاضران را برانگیخت سرود زیبای دانش‌آموزان دبیرستان غیردولتی متوسطه اول " میعاد نور " بود که با هماهنگی واحد مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.

مدیریت آموزش و پرورش منطقه 12 تهران در مجموع 236 آموزشگاه را تحت پوشش دارد که از این تعداد 140 مرکز دولتی و 96 مرکز غیر دولتی هستند .

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار