مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز در همایش یاوران انقلاب:

توسعه فعالیت‌های گفتگو محور از رویکردهای اصلی سازمان دانش‌آموزی البرز است

کرج (پانا) -مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز در همایش یاوران انقلاب گفت توسعه فعالیت‌های گفتگومحور از رویکردهای اصلی سازمان دانش‌آموزی البرزاست.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
توسعه فعالیت‌های گفتگو محور از رویکردهای اصلی سازمان دانش‌آموزی البرز است

محسن صادقیان، مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز در همایش یاوران انقلاب عنوان کرد: دهه فجر، فرصت مغتنمی است تا علاوه بر بزرگداشت یاد و خاطره این رویداد بزرگ و تاریخ‌ساز با محوریت پیشتازان گام دوم انقلاب به عنوان پیشگامان تمدن نوین اسلامی، بخشی از توانمندی‌های مهارتی اعضای سازمان دانش‌آموزی در راستای تحقق اهداف بسته تحولی "هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی" به نمایش گذاشته شود به همین دلیل هر ساله در دهه فجر دانش‌آموزان پیشتاز استان البرز به اجرای همایش یاوران انقلاب اقدام می‌کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری همایش یاوران انقلاب ارائه توانمندی دانش آموزان در امر مهارت های تشکیلاتی، اجتماعی و معرفتی و همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب بود که با حضور پرشور اعضای تشکل پیشتازان برگزار شد.

مدیر سازمان دانش آموزی ضمن اشاره به اهم فعالیت‌های سازمان دانش آموزی استان در طی سال جاری از دانش آموزان عضو تشکل ها خواست در همه مناسبت های سازمان دانش آموزی حاضر شوند و در کلاس های آموزشی نیز آنچه را می آموزند به سایر دانش آموزان انتقال دهند.

صادقیان بیان کرد: پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌ها و تقویت هویت ملی و دینی از مهمترین وظیفه نسل جوان و نوجوان است.

مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز اظهار کرد: سازمان دانش آموزی سعی می کند تا بر اساس نیازها و خواسته های دانش آموزان برنامه های متنوع و گوناگونی برای آنان برنامه ریزی و اجرا کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های سازمان، تقویت فعالیت های گفتگو محور نظیر تریبون‌های آزاد، کرسی های آزاداندیشی و ایجاد گفتگو سرا در سطح مدارس است.

صادقیان اضافه کرد: در این همایش دانش آموزان با اجرای فریادهای شادی و انقلابی ایام دهه فجر را گرامی داشتند.

در پایان این همایش نفرات برتر پویش های دانش آموزی مورد تقدیر قرارگرفتند.

همچنین در این همایش از کتاب صوتی عارف دوازده ساله که حاوی دل گویه‌های مادر شهید رضا پناهی است با حضور این مادر گرانقدر رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار