همزمان با جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

کاروان شادی دانش‌آموزان منطقه۱۲ به راه افتاد

تهران (پانا) - همزمان با جشن‌های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران؛ دانش‌آموزان و فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه12 تهران، کاروان بزرگ شادی فجر به راه انداختند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
کاروان شادی دانش‌آموزان منطقه۱۲ به راه افتاد

دانش‌آموزان و فرهنگیان در این کاروان با حمل پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهای ویژه گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب، سرودهای انقلابی و به ویژه سرود سلام فرمانده را ‌سردادند و در خیابان شهید همایون ناطقی تهران، راهپیمایی کردند.

احمدرضا اصلانی مدیر آموزش و پرورش منطقه 12 تهران هدف از برپایی این کاروان را زنده نگهداشتن آرمانهای امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی ایران، ذکر کرد و افزود: امروز نوجوانان و جوانان ما در قالب این کاروان شادی گردهم آمده‌اند تا ضمن تجدید بیت با رهبر معظم انقلاب، همچون پداران خود یکبار دیگر پیروزی خون بر شمشیر را در کنار معلمان و مربیان خود جشن بگیریند.

کاروان بزرگ شادی فجر به ابتکار مدیت آموزش و پرورش منطقه 12تهران، با همکاری بسیج دانش‌آموزی و با همراهی آموزشگاه‌های: ۲۱ بهمن، ندای اسلام، معرفت و استاد مطهری این منطقه تشکیل شد.

حدود ۳۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر از مقاطع مختلف تحصیلی، کادر مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۲تهران به همراه جمعی از معلمان مدارس و فرهنگیان شاغل در بخش‌های اداری در کاروان بزرگ شادی فجر حضور داشتند.

خبرنگار: امجد امیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار