مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

54 تیم دانش‌آموزی در مسابقات قهرمانی مدارس در هرمزگان شرکت دارند

هرمزگان (پانا) - با اتمام زمان ثبت‌نام تیم‌های شرکت‌کننده در سی و سومین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی و فوتسال متوسطه مدارس دختر به میزبانی هرمزگان در سامانه سیدا، اسامی 55 تیم نهائی شده مشخص شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
54 تیم دانش‌آموزی در مسابقات قهرمانی مدارس در هرمزگان شرکت دارند

محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پس از پایان زمان ثبت نام تیم‌ها در سامانه سیدا، 54 تیم دختر در رشته های دو و میدانی و فوتسال از استان‌های سراسر کشور در شهر بندرعباس مورد پذیرش قرار گرفتند.

وی افزود: در این مسابقات 28 استان کشور در رشته فوتسال و 26 استان نیز در رشته دو و میدانی ثبت نام نهائی کرده و پذیرش شدند.

به گفته قویدل، در مجموع بیش از 660 نفر در قالب تیم های شرکت کننده در این مسابقات مورد پذیرش قرار گرفتند که از این جمع، قریب به 500 دانش آموز و 162 مربی و سرپرست همراه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خاطرنشان کرد: قریب به 340 دانش آموز در قالب 28 تیم فوتسال و 160 دانش آموز دونده نیز در قالب 26 تیم از استان‌های سراسر کشور به مدت پنج روز باهم به رقابت می پردازند.

قویدل اظهار کرد: مسابقات از صبح سه‌شنبه 18بهمن 1401به طور رسمی در دو سالن شهرک گاز، دانشگاه هرمزگان و پیست دو و میدانی خلیج فارس آغاز خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار