کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با پانا:

فرمان عفو عمومی رهبر معظم انقلاب از بسیاری از فتنه‌های دشمنان جلوگیری می‌کند

تهران (پانا) - نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت دستور مقام معظم رهبری برای عفو ده‌ها هزار نفر از متهمان و محکومان حوادث اخیر، از بسیاری فتنه‌های دشمنان که ممکن بود در آینده برای آن برنامه‌ریزی کنند، جلوگیری می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۴۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
فرمان عفو عمومی رهبر معظم انقلاب از بسیاری از فتنه‌های دشمنان جلوگیری می‌کند

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با پانا درباره موافقت مقام معظم رهبری با عفو و تخفیف مجازات جمع قابل توجهی از متهمان و محکومان حوادث اخیر، اظهار کرد: «مقام معظم رهبری هر ساله به هر مناسبتی نسبت به عفو دستور می‌دهند اما عفو اخیر فراتر از فرمان‌های قبلی ایشان بود. خصوصاً درباره عفو جوانانی که در آشوب‌های اخیر فریب تبلیغات ضدانقلاب را خورده بودند و خانواده‌هایشان نگران آنها بودند.»

وی افزود: «این عفو نشان داد که نظام جمهوری اسلامی به یک ثبات امنیتی رسیده است که به راحتی پس از آشوب دستور عفو عمومی صادر شود.»

وی عفو در دهه فجر را مظهر رأفت جمهوری اسلامی دانست و افزود: «این فرمان مقام معظم رهبری از بسیاری فتنه‌های دشمنان که ممکن بود در آینده برای آن برنامه‌ریزی کنند، جلوگیری می‌کند. جمهوری اسلامی این رافت را از خود نشان داد و آسیب‌زنندگان را عفو کرد و تمام کسانی که احساساتی وارد این میدان شدند، مورد بخشش قرار گرفتند و این در فتنه‌های بعدی تاثیرگذار است و می‌تواند به اتحاد ملت کمک کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار