فرماندار شهرستان دماوند در نماز جمعه رودهن:

رضایت مردم، ارمغان خدمت خالصانه و متعهدانه مسئولین است

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند در نماز جمعه این هفته رودهن، رضایت مردم از مسئولین را، ارمغان خدمت صادقانه، خالصانه، متعهدانه و خدایی تمام مسئولین برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
رضایت مردم، ارمغان خدمت خالصانه و متعهدانه مسئولین است

آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه دماوند با حضور رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند، سرهنگ غلامرضا نجفی فرمانده سپاه دماوند، معاونین فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران ادارات شهرستان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی امام جمعه شهر رودهن در مسجد علی ابن ابی طالب رودهن برگزار شد.

رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند پس از اقامه نماز جمعه با حضور در جمع نمازگزاران، ضمن گفتگو با اهالی شهرستان، به بررسی مطالبات مردمی پرداخت و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.

وی گفت: با توجه به تاکید بر پیگیری مطالبات مردم در دولت مردمی آیت الله رئیسی، همه مسئولان موظف به پیگیری مطالبات به حق مردم در شهرستان دماوند هستند.

طاهرخانی مطرح کرد: رسیدگی به مشکلات و حل دغدغه‌مندی‌های مردم وظیفه تمام مسئولین است که باید متعهدانه و مسئولانه پیگیر این مساله باشند و هر گونه کوتاهی در این زمینه قابل توجیه و اغماض نیست.

فرماندار شهرستان دماوند همچنین اذعان کرد: برگزاری میز خدمت به صورت منسجم و برنامه ریزی شده در شهرستان دماوند انجام شد که در سطح کشور بی‌سابقه بوده و این شهرستان پیشگام در برگزاری میز خدمت به صورت هفتگی در نماز جمعه‌های سطح شهرستان دماوند است و ما در تلاش هسایم سطح خدمت رسانی به آحاد مردم را در سطح شهرستان ارتقا دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار