مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹:

نیروهای آموزش و پرورش در تمام حوزه ها باید برنامه عملیاتی کیفی داشته باشند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ عنوان کرد همکاران اداری و مدارس در تمام حوزه‌های آموزشی، تربیتی و اداری برنامه عملیاتی کیفی داشته باشند و خود توانمندسازی شغلی و حرفه ای را مدنظر قرار دهند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نیروهای آموزش و پرورش در تمام حوزه ها باید برنامه عملیاتی کیفی داشته باشند

حبیب اله قربانی مهر، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ در شورای اداری آموزش و پرورش منطقه که در محل تالار معلم برگزار شد؛ با تبریک چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ولادت باسعادت امام جوادالائمه (ع) و مولای متقیان حضرت علی (ع) و روز پدر گفت: امروز در مراسم و جشن های پیروزی انقلاب که در سطح مدارس و اداره برگزار شد؛ شاهد توانمندی و ظرفیت های قابل تحسین دانش آموزانمان بودیم.

وی ادامه داد: از تمام همکاران شاغل در مدارس و اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۹ که این روزها با همت و تلاش مضاعف به دنبال اجرای طرح ها و برنامه های آموزشی و پرورشی و جشن های انقلاب هستند؛ تقدیر و تشکر ویژه می کنم.

وی در ادامه با تاکید بر کیفیت بخشی به برنامه های مدارس و اداره افزود: همکاران اداری و مدارس در تمام حوزه های آموزشی، تربیتی و اداری برنامه عملیاتی کیفی داشته باشند و با تفکر نقادانه، راهکارهای قابل اجرا برای عبور از مشکلات و کمبودها را ارائه دهند.

قربانی مهر تاکید کرد: همکاران به موضوع خودتوانمندسازی شغلی و حرفه ای توجه ویژه داشته باشند و با مطالعه مستمر خود را مجهز به آخرین اطلاعات و دستورالعمل های به روز کنند.

وی با تاکید بر رعایت نظم و شئونات اداری گفت: احترام و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار تمام همکاران قرار گیرد. همچنین خوش خلقی با رعایت قوانین و مقررات مدنظر قرار گیرد‌.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۹ با اشاره به ضرورت و اهمیت نگاه سیستمی گفت: هر توفیقی که در مدارس و اداره حاصل می شود، توفیق همه است و هر ضعفی که در مدارس و اداره احساس شود، ضعف همه است. بنابراین لازم است با پرهیز از نگاه تجزیه ای، به دنبال هم افزایی و تعامل موثر باشیم تا نتیجه مفیدی حاصل سیستم و مجموعه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار