دبیر جشنواره عکاسی:

مخاطبین ما در جشنواره عکاسی حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی، دانش‌آموزان و دانشجویان هستند‌

مشهد (پانا) - دبیر جشنواره عکاسی حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی گفت استقبال بی‌نظیری از این جشنواره رقم خورد و حال خوش زندگی در چهره‌های مخاطبین این مسابقه که دانش‌آموزان و دانشجویان است، قابل مشاهده بود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مخاطبین ما در جشنواره عکاسی حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی، دانش‌آموزان و دانشجویان هستند‌

کاظم حاجی آقاجانی دبیر جشنواره حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی گفت: هر عکسی که مربوط به حال خوش کودکی باشد در قالب های مختلف مانند خانواده ، طبیعت، مدرسه، فضاهای شاد و حتی زیارت را ما پذیرا هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط حال بچه ها که بیشتر دانش آموزان بودند در شرایط کرونا تصمیم گرفتیم یک مسابقه شاد و خیلی کم هزینه برگزار کنیم و با توجه به مسابقه دوره قبل که انجام و نتیجه آن بسیار عالی بود این مرحله را برای کل دانش آموزان مشهدی برگزار کردیم و تا الان استقبال نسبتا خوبی از آن انجام شده است.»

حاجی آقاجانی گفت: علت انتخاب نام حال خوش کودکی، رنگ خودش زندگی برای جشنواره عکاسی، شعار امسال کانون پرورش فکری بود و از نظر ما هم با اهداف جشنواره یک هدف را دنبال می‌کرد که انتخاب شد.

وی خاطر نشان کرد: پوسترهای مسابقه در اداره کل آموزش‌وپرورش استان و تمام نواحی آموزش و پرورش و همچنین در دانشگاه‌هایی که رشته عکاسی داشته‌اند توزیع و نصب شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم توانسته باشم با برگزاری این مسابقه حال خوش را به زندگی مخاطبین مخصوصا دانش آموزان عزیز کشورمان هدیه دهم.

دانش آموز خبرنگار: حسنا داریوش

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار