رازقی: خبر‌گزاری پانا، یک مدرسه‌ تربیتی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است

شیراز (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی فارس، با تاکید بر ظرفیت‌های خبرگزاری پانا برای دانش‌آموزان، پانا را مجموعه‌ای دانست که با استفاده از بهترین فضاهای تربیتی، دانش‌آموزان را برای پذیرش مسئولانه نقش‌های آینده آماده می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۳۰
لینک کوتاه کپی شد
رازقی: خبر‌گزاری پانا، یک مدرسه‌ تربیتی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است

بهنام رازقی، در نخستین گردهمایی توانمندسازی رابطین خبرنگار پانا فارس، با اعلام اینکه یکی از افتخارات ما این است که خود را یک پانایی می‌دانیم، گفت: در معاونت فعالیت‌های دانش‌آموزی از تمام دانش‌آموزان عضو تشکل پیشتازان می‌خواهیم که در پانا عضو شوند و از ظرفیت‌های این خبرگزاری نیز بهره‌مند شوند.

وی در خصوص نقش این خبرگزاری در پیشرفت فکری دانش‌آموزان گفت: پانا یک مدرسه تربیتی است که مبتنی بر سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب دانش آموزان را به سمت تحقق ساحت‌های شش‌گانه تعلیم و تربیت پیش می‌برد.

رازقی، با اشاره به اینکه پانا باعث تمایز دانش‌آموزان از سایر دانش‌آموزان می‌شود، گفت: پانا، حس مسوولیت‌پذیری اجتماعی را در بین دانش‌آموزان بالا می‌برد، به طوری که امروز هم در خبرگزاری پانا شاهد حضور دانش آموزانی هستیم که به لحاظ روحی، عاطفی و توانمندی‌های اجتماعی از همه بالا تر هستند.

وی با اشاره به جذب ۵ هزار دانش‌آموز در خبرگزاری پانا، گفت: این آمار بسیار خوبی است و نشان می‌دهد که دانش‌آموزان سراسر استان با مدل تربیتی پانا آشنا شده و خواستار متصل شدن به زنجیره پانا هستند.

رازقی افزود: پانا، یک خبرگزاری دانش‌آموز محور است که دانش‌آموزان را برای فضای آینده و مسوولیت‌های آینده مهیا می‌کند.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات ارزشمند رابطین پانا در مناطق و شهرستان‌های استان فارس، از حمایت همه جانبه معاونت دانش‌آموزی این سازمان از خبرگزاری پانا در راستای تحقق اهداف و ماموریت‌هایی که بر عهده دارد، خبر داد.

سحر خادمی، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور شهرستان‌های سازمان دانش‌آموزی فارس، نیز در ادامه ضمن تشکر از تلاش‌های رابطین پانا در هدایت شبکه دانش‌آموزی خبرگزاری پانا، با تاکید بر اینکه تحقق بعد تربیت اجتماعی و خودساختگی در دانش‌آموز خبرنگاران پانا کاملا مشهود است، بر ضرورت توجه به این حوزه اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار